Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:51, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
membrana nie ma nic do max obrotów. ona jedynie ma wpływ na odpalanie - szczelinami dostaje sie ciągle za duzo paliwa, czesc sie moze i cofać nawet.
po odpaleniu gazy dociskają płytki przy powrocie wiec to sie uszczelnia. a jak nawet to ilosc tego paliwa b yła by tak nieznacznie wieksza na wysokich obrotach że na pewno to nie miało by wpływu na max obroty
stawiam na albo źle wyregulowany gaźnik
albo problemy z zapłonem - nie ma regulacji zapłonu u ciebie ?
albo problemy z zaworem wydechowym
w takich starcyh moto moze byc duzo opcji, w sumie nawet zapchany wydech moze powodowac takie akcje |
|
|
EXC2502T |
Wysłany: Wto 20:22, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
Pamięta ktoś temat? Jest ktoś w stanie odpowiedzieć na ostatnio zadane pytanie, gdyż nie wiem co z tymi płytkami |
|
|
EXC2502T |
Wysłany: Nie 11:07, 06 Lis 2016 Temat postu: |
|
I to może być przyczyną że dostaje za dużo paliwa i przez to to wszystko? |
|
|
rejdzik |
Wysłany: Śro 17:59, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
To płytki boysena, inne niż seria. Ja tu widzę, że nawet te duże odstają. |
|
|
EXC2502T |
Wysłany: Czw 19:07, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
Podczepiam sie do tematu, trochę odświeżę Mam problem taki jak kolega, rozwiązałeś go czy nadal tak samo Ci chodzi moto? Ja dzisiaj zobaczyłem moje membranki i na 6 listków tylko jeden minimalnie nie dolega. Chciałem zajrzeć do zapłonu , mam SEM. le nie bardzo wiem co mam w tym zapłonie patrzeć. Pomożecie? Wkręca sie spoko, nic nie muli, nie dławi, silnik pracuje równo, ciepły/ziny pali na kopa, tylko te max obroty ;/ oto zdjęcie:
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 20:52, 09 Wrz 2016 Temat postu: |
|
plytki nie maja znaczenia aż takiego, żeby nierówno wlatywało cokolwiek.. to by musiał być koszyk pogięty, one maja ograniczniki, i o to sie zapiera i nie moze byc cos nierówno. wiekszy problem z nimi jest jak są nieszczelne - ale to sie objawia np przy odpalaniu.
michsl124 - oczywiscie że mozliwe ;D |
|
|
michsl 123 |
Wysłany: Czw 21:34, 08 Wrz 2016 Temat postu: Ktm sx-f 250 |
|
Czy możliwe żeby moduł padł? Bo mi psuje się cos w elektryce... |
|
|
b1gruby |
Wysłany: Pon 19:21, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
tez posiadam 250sx. Mysle ze problem są płytki w ganziku i paliwko nie równo wlatuje w maxymalnej ilosci. to bym sprawdził. u mnie jest gitarka do końca manetki gra jak ta lala )) |
|
|
maciek |
Wysłany: Pon 11:38, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
Oryginalne Ustawienia Gaznika 500n.p.m. temperatura około 20C bęnzyna 95ROZ mieszanka 1:40-1:60 od zależności oleju
Typ Gaznika Keihin PWK 38 AG PJ
Nr gaźnika 010300
Dysza biegu jałowego 48 (45,50)
Dysza główna 172 (170,175)
Iglica NOZ E (NOZ F)
Dysza startowa 85
Poz. iglicy od góry III
Przepustnica 7
Sr.miesz.powi. 1,5 Obr
Dysza Power Jet 55
Sprawdź tez zapłon czy nie ma jakiegoś przebicia lub innych uszkodzeń
Zapłon Kokusan 2K-4
Pulser coil red – green 100 Ω +/-15%
Exciter black/red – red/white 24 Ω +/-15%
Charge coil yellow – yellow 0.65 Ω +/-15%
Zapłon SEM
+ Pole – Pole Resistance
black red 1,7 kΩ
black green 165 Ω +/- 20 Ω
green red 1,7 kΩ
yellow yellow 1,0 |
|
|
Czepek |
Wysłany: Nie 18:11, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
w 11 latku juz te gotowe ustawienia nic nie pomogą. |
|
|
bartek1512 |
Wysłany: Nie 14:07, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
jest to ktm sx 250 z 2001.r |
|
|
maciek |
Wysłany: Nie 11:41, 18 Mar 2012 Temat postu: |
|
podaj jaki model który rok to ci ustawienia gaznika przesle |
|
|
Raku |
Wysłany: Czw 22:59, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
Nie nie mam moto tylko hulajnoge
I co dzień kręce ją do oporu |
|
|
Czepek |
Wysłany: Czw 22:13, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
bartek1512 napisał: | raku tak mozesz zrobic ze swoim moto zeby go zajechac o ile jakis masz i o ile masz jakieś pojęcie na ten temat . nie wypisuj takich bzdur .... |
Za danie w palnik ?
hahahaha |
|
|
bartek1512 |
Wysłany: Czw 20:19, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
raku tak mozesz zrobic ze swoim moto zeby go zajechac o ile jakis masz i o ile masz jakieś pojęcie na ten temat . nie wypisuj takich bzdur .... |
|
|