Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
krokodylktm
Wysłany: Wto 17:40, 27 Lut 2018
Temat postu:
tak to zasilanie kranika albo pompki podciśnieniowej stary husaberg ma to samo rozwiązanie ...
henio12323
Wysłany: Nie 14:30, 18 Lut 2018
Temat postu:
a nie było wersji z kranikiem podcisnieniowym ?
moze to byc wtedy zasilanie do kranika
Rysiek24
Wysłany: Nie 14:26, 18 Lut 2018
Temat postu:
Moze cos z recyrkulacja spalin ? Aczkolwiek to seryjnie wchodziło gdzies miedz filtr powietrza a gaznik
henio12323
Wysłany: Nie 14:17, 18 Lut 2018
Temat postu:
cos zaślepione, albo jakies napowietrzanie wydechu, bo raczej odma by tam nie wchodziła - ale róznie bywa.
sołtys
Wysłany: Nie 13:02, 18 Lut 2018
Temat postu: co to za patent?
panowie o co chodzi z tą śrubą wkręconą wężyk? czemu to ma służyć ?
https://imgur.com/a/dtzSf
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin