Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 20:53, 25 Lut 2018
Temat postu:
no słabo widac, a wodziki pokazałes kazdej strony oprócz tej najwazniejszej czyli styku pracy z kołami zębatymi
no i na wałku zdawczym widac na pewno jedno koło do wymiany mocno skatowane kły gniazda w drugim kole pewnie tez, reszte słabo sie dopatrzec
zamixujpl
Wysłany: Nie 20:09, 25 Lut 2018
Temat postu:
Już poprawione.
amek721
Wysłany: Nie 16:54, 25 Lut 2018
Temat postu:
"Film jest niedostępny."
zamixujpl
Wysłany: Nie 16:13, 25 Lut 2018
Temat postu:
https://www.youtube.com/watch?v=0xVDOOhL-Po&feature=youtu.be
Trochę słabo widać, światło i olej się odbija.
henio12323
Wysłany: Sob 19:30, 24 Lut 2018
Temat postu:
ta gwiazdka juz widac ma jakies nie za ciekawe wżery, wałek jakby pracował na sucho, nic pod palcem nie czuc rys ? mówie o tym co wodziki sie po nim przesuwają
reszte jak major mówi - nic nie widac, pokaż kły, i wodziki ale od góry rzut, - dokładnie to miejsce współpracy wodzika z kołami zebatymi co sie przesuwają
i skoro piszesz że kły maja slady - no to masz przyczyne, kieł powinien miec praktycznie kąt prosty , i on sie zazebia w gniazdo innego koła, - tam tez często ten próg jest wybity - przez to sie bieg ześlizguje i wybija.
obrabiac teoretycznie mozna - ale to "przykrywanie pryszcza pudrem "
raz że musiał bys to obrobić na frezarce z podzielnica, to dwa że skrzynia jest powierzcvhniowo utwardzana - jak zbierzesz troche mateirału to głebiej jest bardziej miekka i to sie bardzo szybko wytłucze znowu, no i bedzie wiekszy luz bedzie bardziej o siebie biło przy zazębianiu i tez sie przyczyni do szybszego zuzycia - wiec tutaj niestety ale masz pare kół w skrzyni do wymiany
major000
Wysłany: Sob 17:16, 24 Lut 2018
Temat postu:
Nic nie widać na tych zdjeciach. Musisz z bliska robić. Pokaż koła zębate 2 biegu.
zamixujpl
Wysłany: Sob 14:06, 24 Lut 2018
Temat postu:
https://zapodaj.net/90083b9365d6d.jpg.html
https://zapodaj.net/97752e8dc1135.jpg.html
https://zapodaj.net/15d0851a78411.jpg.html
https://zapodaj.net/c1e738418f1e5.jpg.html
Kajtek DBL
Wysłany: Sob 13:08, 24 Lut 2018
Temat postu:
Wstaw zdjęcie.
zamixujpl
Wysłany: Sob 12:53, 24 Lut 2018
Temat postu:
żółf napisał:
major000 napisał:
Do weryfikacji masz napewno koło przesuwne drugiego biegu, jego kły oraz gniazdo koła z nim współpracującego, tutaj najczęściej leży przyczyna. Następnie programator, na ścieżkach nie może być żadnych zadziorów lub ubytków materiału. Trzecia część to tzw. słoneczko na programatorze, trzeba zobaczyć czy w miejscu ustawnym drugiego biegu nie ma uszkodzenia.
Dokładnie, najczęściej przyczyna jest w kłach i z Twoich objawów (wypadanie pod obciążeniem), obstawiałbym właśnie na uszkodzenie kłów.
Większość osób bez doświadczenia przy skrzyniach biegów nie zauważa od razu zaokrąglonych kłów, bo naprawdę niewielkie braki materiału wystarczą, żeby biegi wyskakiwały.
Ale przyczyna może być też gdzie indziej
Kły jak się przyjrzałem są trochę wytarte, postaram się zd później wstawić.
Da rade je jakoś obrobić, czy jednak trzeba je bezwzględnie wymienić?
żółf
Wysłany: Sob 8:47, 24 Lut 2018
Temat postu:
major000 napisał:
Do weryfikacji masz napewno koło przesuwne drugiego biegu, jego kły oraz gniazdo koła z nim współpracującego, tutaj najczęściej leży przyczyna. Następnie programator, na ścieżkach nie może być żadnych zadziorów lub ubytków materiału. Trzecia część to tzw. słoneczko na programatorze, trzeba zobaczyć czy w miejscu ustawnym drugiego biegu nie ma uszkodzenia.
Dokładnie, najczęściej przyczyna jest w kłach i z Twoich objawów (wypadanie pod obciążeniem), obstawiałbym właśnie na uszkodzenie kłów.
Większość osób bez doświadczenia przy skrzyniach biegów nie zauważa od razu zaokrąglonych kłów, bo naprawdę niewielkie braki materiału wystarczą, żeby biegi wyskakiwały.
Ale przyczyna może być też gdzie indziej
major000
Wysłany: Pią 8:43, 23 Lut 2018
Temat postu:
Do weryfikacji masz napewno koło przesuwne drugiego biegu, jego kły oraz gniazdo koła z nim współpracującego, tutaj najczęściej leży przyczyna. Następnie programator, na ścieżkach nie może być żadnych zadziorów lub ubytków materiału. Trzecia część to tzw. słoneczko na programatorze, trzeba zobaczyć czy w miejscu ustawnym drugiego biegu nie ma uszkodzenia.
Kajtek DBL
Wysłany: Pią 7:04, 23 Lut 2018
Temat postu:
Jeżeli nie wajcha to programator albo wodziki.
henio12323
Wysłany: Czw 21:19, 22 Lut 2018
Temat postu:
a co z nią masz nie tak ? jak by miała wpływ to na kazdy bieg
jeszcze raz napisze - wrzuc fotke wodzików, kłów skrzyni biegów, i przy okazji programatora
zamixujpl
Wysłany: Czw 20:09, 22 Lut 2018
Temat postu:
Nic nie haczy,
a ta sprężyna może mieć na to wpływ? Czy ona służy tylko do cofania wałka?
https://zapodaj.net/36c18e32303b3.jpg.html
henio12323
Wysłany: Czw 20:01, 22 Lut 2018
Temat postu:
miałem tez podobnie w jakims sprzecie, nie wchodziła dwója, ale czasem sie wbiło i reszta biegów była ok, okazało sie że wadziło mi o pokrywe bo sie przegieła wajcha, a skok z 1 na dwójke wymaga najdłuzszego ruchu dzwignia w góre
wrzuc fotki tej skrzyni, wodzików i kłów skrzyni
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin