Autor |
Wiadomość |
Diego23 |
Wysłany: Pią 21:52, 06 Lip 2018 Temat postu: |
|
Witam. Przed wizytą w serwisie zawsze warto sprawdzić podstawowe sprawy - wymienić filtr powietrza, założyć nową świece, przeczyścić styki czujników itp. Kolega miał problemy z przerywaniem duke podczas jazdy - okazało się, że wymiana zwykłej świecy na markową ngk rozwiązała sprawę. |
|
|
youpeter |
Wysłany: Sob 8:30, 30 Cze 2018 Temat postu: |
|
Witam mam ten sam problem z moim duke 125. Czy udało Ci sie namierzyc ustrerke?? |
|
|
sadzik |
Wysłany: Czw 19:50, 12 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Ja bym poszukał przyczyny w dwóch rzeczach albo coś od zapłonu (np. moduł wysiada) albo układ paliwowy (zatkany filtr albo jakiś syf gdzieś się dostał) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 9:19, 25 Lut 2018 Temat postu: |
|
no to czuje że to nie bedzie łatwo okreslić, pytanie takie czy wtedy ma iskre cyz nie ? ewentualnei czy dostajer paliwo czy nie, trzeba to zdiagnozować przede wszystkim żeby wiedziec w którą strone sprawdzac dalej
trzbea ogaranąc czemu sie " dławi" a potem rozwiazac problem |
|
|
Pawlusiak |
Wysłany: Sob 20:25, 24 Lut 2018 Temat postu: |
|
Tak coś w tym stylu. Tylko że jadę, zakładamy ze odkrecona do końca i po jakims czasie silnik nie reaguje na manetke wogóle, zero mocy, tak jakbym nagle zakręcił (manetka odręcona). Nie hamuje silnikiem ani nic tylko zaczyna sie toczyć, jakbym złapał za sprzegło i odpuścił gaz. Po paru ok. 5s znowu łapie i mozna normalnie jechać. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 19:36, 24 Lut 2018 Temat postu: |
|
ciezko powiedziec tak na prawde co to moze byc.
musisz cos wiecej opisac - trudna jest diagnoza nietypowego przypoadku który sie jeszcze dzieje czasami.
jedziesz na prostej ze stałym gazem i nagle zaczyna zwalniac ? czy jak ? |
|
|
Pawlusiak |
Wysłany: Sob 18:10, 24 Lut 2018 Temat postu: Duke 125 Problem z gazem |
|
Siemka. Mam pewne pytanie. Mianowicie przed zakończeniem sezonu ok. września podczas jazdy (czasami) silnik nie reagował na manetkę gazu, chodzi o to, że jest odkręcona i nagle silnik schodzi z obrotów tak jakbym zamknął dopływ paliwa (przy czym manetka jest cały czas odkręcona). Proszę o jakieś sugestie, czym może być to spowodowane. Wspominam że jest to Duke 125 z 2012r. |
|
|