Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
LongKris
Wysłany: Nie 22:09, 22 Kwi 2018
Temat postu:
Siema.
Dopiero co przerabiałem temat więc mogę coś podpowiedzieć.
Pierwsze pytanie: czy oryginalne ośki pasują pod łożyska, które masz w kołach SM?
Jeśli tak to patrz punkt 3. Jeśli nie, to korzystając z plastikowej/metalowej rurki/rury, pręta dorób ośkę pod łożyska z kół SM a lagi (tak, żeby nie latało, możliwie jak najciaśniej) lub jeśli to możliwe wymień łożyska z kół SM na takie, które będą pasować pod oryginalną ośkę - to rozwiązanie polecam bo nie trzeba będzie toczyć nowej ośki!
Jak już będziesz miał powyższe, moto na kołek i zakładasz koła bez tarcz hamulcowych i zębatki.
Przyjmujesz punkt odniesienia po obu stronach między lagami/wahaczem a rantem felgi i ustawiasz koła na środku.
Mierzysz długość dystansów.
Dorabiasz dystanse z rurki.
Zakładasz i sprawdzasz czy pasuje.
Jeśli tak to zakładasz tarcze hamulcowe/zębatkę i sprawdzasz czy pasują.
Jeśli tak, to oddajesz sprawę do tokarza (pamiętając o zimmeringach) i sprawa załatwiona.
Jeśli tarczy brakuje do tego, by być w linii z zaciskiem hamulcowym, stosując proste dystansiki z np. podkładek podkładanych pod każdą ze śrub mocujących, ustalasz wszystko w linii.
Na tej podstawie wiesz jaki dotoczyć dystans/dystanse pod tarcze/zębatkę.
Jeśli tarcze/zębatka nie pasują bo są za daleko na zewnątrz, to trzeba stoczyć piastę/zbierak.
Tutaj działaj powoli i z wyczuciem zwracając przede wszystkim uwagę na to, ile materiału zostanie po przetoczeniu (na tarcze i zębatkę działają wcale nie małe siły i tutaj trzeba zachować rozsądek, bo to Twoje bezpieczeństwo).
Zakładasz i cieszysz się SM
Mam nadzieję, że pomogłem
Pozdrawiam
Kris
grabarz
Wysłany: Nie 21:32, 22 Kwi 2018
Temat postu:
No ale jak to wymierzyc nie mam pomyslu
Profesor
Wysłany: Nie 21:25, 22 Kwi 2018
Temat postu:
Znajdź jakiegoś tokarza i zrobi tobie tulejki pod wymiar
grabarz
Wysłany: Nie 15:44, 15 Kwi 2018
Temat postu:
To co ktos cos ma jakies.namiary.na.tulejki badz wymiary?
grabarz
Wysłany: Nie 22:44, 25 Lut 2018
Temat postu:
Nie sprawdzalem na razie chce te tulejki dorobic pozniej adaptery jakies bede szukal i kombinowal xbuba ze znowu ktos ma cos sprawdzone
najpierw badam temat moze ktos juz przerabial ten zabieg i ma gotowy schemat
e46
Wysłany: Nie 22:35, 25 Lut 2018
Temat postu: Re: spasowanie kół SM
grabarz napisał:
Cześć, potrzebuję spasować koła SM, Mam kata 300 exc 09 rok i koła gotowe odnowione SM z husaberga 2004 rok, ma ktos jakis sprawdzony temat co do dystansow? fabryczne kata nie pasują a te które mam z kołami też nie podchodzą są za duże, w gre wchodzi stoczenie lub zakup pasujących, ma ktoś coś takiego sprawdzonego ?
Tulejki to pikuś, hamulce pasują ?
grabarz
Wysłany: Nie 22:05, 25 Lut 2018
Temat postu: spasowanie kół SM
Cześć, potrzebuję spasować koła SM, Mam kata 300 exc 09 rok i koła gotowe odnowione SM z husaberga 2004 rok, ma ktos jakis sprawdzony temat co do dystansow? fabryczne kata nie pasują a te które mam z kołami też nie podchodzą są za duże, w gre wchodzi stoczenie lub zakup pasujących, ma ktoś coś takiego sprawdzonego ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin