Autor |
Wiadomość |
Krawiec |
Wysłany: Pon 17:37, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
Ja również mam po dwie a do tytanów z tego co serwisowka mówi powinna być jedna sprężyna. Ja również mam wydechowe tytany a ssące stalowe:) |
|
|
eltroc |
Wysłany: Pią 13:18, 16 Mar 2018 Temat postu: |
|
Ale traf ja ma też tak tylko odwrotnie wydechowe tytanowe ssące stalowe i wszędzie po 2 sprężyny.
A dwie sprężyny chyba idą do stalowych bo wagowo są cięższe.? |
|
|
Krawiec |
Wysłany: Śro 17:25, 07 Mar 2018 Temat postu: |
|
Ogólnie sens jest taki że teraz wiem że w EXC nie było tytanów także dzięki za informacje , pozdrawiam |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 9:43, 03 Mar 2018 Temat postu: |
|
to co ze tłok elko mógł byc piąty tłok elko wsadzony
oryginalnie w EXC na RFS nie wychodziły zawory tytanowe, były w SXach. wiec albo ktos wsadził tytanowe z SXa albo moze byc jak ktos wspomniał cała inna głowica - rózne kombinacje mogły byc, nie bardzo jest sens dochodzic co mogło byc a co nie, |
|
|
Krawiec |
Wysłany: Sob 3:38, 03 Mar 2018 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | Trochę dziwna sprawa bo ogólnie tłok jest elko nominalny a przelatane na liczniku ma około 450mth i zawory tylko ssące stalowe do wymiany , czyli wychodzi na to że exc nie miał tytanów zakładanych oryginalnie biorąc pod uwagę że wydechowe faktycznie sa tytanowe |
napisałem z telefonu a nie zwróciłem uwagi że jestem niezalogowany |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 3:31, 03 Mar 2018 Temat postu: |
|
Trochę dziwna sprawa bo ogólnie tłok jest elko nominalny a przelatane na liczniku ma około 450mth i zawory tylko ssące stalowe do wymiany , czyli wychodzi na to że exc nie miał tytanów zakładanych oryginalnie biorąc pod uwagę że wydechowe faktycznie sa tytanowe |
|
|
donPedro |
Wysłany: Pią 23:24, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
Mogło tez tak byc ze w oryginale były tytanowe ( z napisem Del West ) , ktos wymienił tylko dwa na stalowe i teraz masz takie i takie. |
|
|
Dziku |
Wysłany: Pią 22:57, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
Może głowica była wymieniana i padło na głowicę od SX-a |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 20:41, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
magnes nie zawsze prawde powie, sa tez stale chyba austenityczne i one nie przyciągają. bardziej to na wage mozna poznac
były tytanowe do SXów moze ktos sie chciał pobawic i takie wrzucił - pytanie po co |
|
|
Krawiec |
Wysłany: Pią 19:16, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
Magnesem , były po dwie sprężyny na zawór . |
|
|
Dziku |
Wysłany: Pią 17:49, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
Po czy poznał, że to tytanowe? Ile było sprężyn zaworowych w głowicy? |
|
|
Krawiec |
Wysłany: Pią 17:15, 02 Mar 2018 Temat postu: EXC 450 2003r Zawory |
|
Witam dziś byłem u mechanika rozebrać kata do remontu i okazało się że ma dwa rodzaje zaworów ssące stalowe a wydechowe tytanowe i tutaj moje zdziwienie czy one tak wychodziły w takiej kombinacji czy była jakaś rzeźba ? Kat sprowadzony z Włoch więc wersja na EU najprawdopodobniej . Pozdrawiam |
|
|