Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
major000
Wysłany: Czw 19:05, 08 Mar 2018
Temat postu:
Jaki rocznik tej 450?
ARTUREXC450
Wysłany: Śro 21:07, 07 Mar 2018
Temat postu:
Wiecie co? Mam lepszy pomysł. Wymieniam zawory to wymienie i prowadnice. Tylko gniazda zostawie. Bo nie bede głowicy po 100mth rozbierał żeby prowadnice wymienic, tylko sie szczype bo tak z kasą narazie słabo wychodzi.;/
henio12323
Wysłany: Śro 20:58, 07 Mar 2018
Temat postu:
jak chcesz mozesz mi wysłać do oceny - sprawdzic moge, zrobic tez w sumie moge - tylko ze wymiane prowadnic zlecamy zewnętrznej firmie, a nie maja za dobrych terminów, mamy im jeszcze kilka głowic podrzucić, wiec termin kiepski, ale ocenic możemy praktycznie od ręki
i co do fachowcow - mamy przypadek że gosc oddawal do 1 czy dwóch "fachowców" ktorzy sie tylko głowicami zajmują, powiedzieli że wszysto jest ok poskładali - ale moto nie chodziło dobrze - chyba brało olej, a u nas wyszło że prowadnice maja drastycznei duze zuzycie, zawory porysowane, a uszczelniacze zaworowe niedocisniete i tyle ze lezały na prowadnicach - jakos krzywo dziwne że nie chodziły góra dól z zaworem
tak to u fachowców bywa - zwłaszcza tych samochodowych
ARTUREXC450
Wysłany: Śro 20:41, 07 Mar 2018
Temat postu:
Chyba masz racje i tak zrobie. Tylko trochę czasu żeby podjechać będę potrzebował ale będę miał pewność co i jak:)
henio12323
Wysłany: Śro 20:28, 07 Mar 2018
Temat postu:
ale na jakiej podstawie on to ocenił ? jak pomachał zaworem w prowadnicy ? xd to on wrózy z fusów tu musza byc konkretne liczby, jak pisalem - prowadnica nie zuzywa sie na całej płaszczyxnie tak samo. i ciezko na oko sprawdzic czy ok czy tez nie.
oddaj do zakładu gdzie ci to pomierzą i ocenia fachowo
Gość
Wysłany: Śro 19:50, 07 Mar 2018
Temat postu:
Wiem ze wrzuciłem temat taki trochę wróżenia z fusow ale wole tez wiedzieć co inni myślą. Bo mam z ta głowica trochę dylemat. No i głupi jestem co zrobić. A u tego drugiego zawsze robiłem tylko tyle ze szlify cylindrów. Ale w sumie jeden i drugi powiedział ze to nie jest graniczne zużycie prowadnic
henio12323
Wysłany: Śro 19:36, 07 Mar 2018
Temat postu:
a skąd mozemy wiedziec
może ten drugi fachowiec naprawia zetory gdzie luz jest milimetrowy na prowadnicach, złapał za twój zawór i rzeczywiscie luzu moze nie byc
zajmuje sie naprawą głowic i do tego trzeba podejść inaczej - przede wszystkim prowadnice są mierzalne - średnicówką odpowiednią mozna pomierzyc jakie jest pasowanie do zaworu - chociaz zwykle wystartczy odchyłke od nominalnej wartosci, i widać jak sie zuzywa prowadnica na całej długosci w róznych płaszczyznach. prowadnice sie wycierają jakby w klepsydre - na srodku prowadnicy mozesz miec poprawny wymiar, a na koncu nieźle rozjechane, - to wtedy decyduje o tym czy prowadnice są do wymiany czy też nie
co do gniazd - mozna ocenić tak - jak zawory nie są żyletki, a przy regulacji zaworów masz jakies sensowne płytki - to bez sensu ich ruszać, podfrezowac pod nowe zawory i tyle. - gorzej jak musisz płytki na magnesówce szlifowac zeby złapac luz a zawory są w miare swieże - to wtedy gniazda są do roboty.
a zawory - to sie wizualnie ocenia jak są zuzyte,
co do szlifowania zaworów - mogło sie gosciowi cos powalić, ale jakby jednak miał pomysł to bym zabrał głowice od niego jak najszybciej
chociaz niektóre ksiązki serwisowe zalecają docieranie zaworów tytanowych - po czym wymienic je na nowe
ARTUREXC450
Wysłany: Śro 19:18, 07 Mar 2018
Temat postu: Glowica exc 450
Mam dylemat i ktoś może mi doradzi. W moim sprzęcie robię głowice tzn. nowy zestaw zaworowy bo nie wiem ile mth mają już nalatane i nie chciałbym aby któryś sobie poszedł na spacer. Bylem u jednego speca i pytał się co chce z ta głowicą zrobić. To pytanie akurat mi się nie spodobało ale nie o to chodzi. Powiedziałem ze będę wsadzał nowe zawory no i ewentualnie prowadnice na wydechu wymienić. To odrazu ze wymieni kpl prowadnic, sfrezuje gniazda i dotrze zawory. No ale ja do niego że slyszalem ze tytanów się nie dociera niby to tam trochę pogadał ale cenę krzyknął za to250zl.
Dzis bylem u drugiego to spytal sie po co ja ja wogole rozbierałem. Powiedzial ze prowadnic by nie ruszal bo tak na ssącym nie czuc luzu a na wydechu minimalny bo powiedział ze jak sie nagrzeją to żeby zawór nie stanąl w prowadnicy. Gniazda tez są bardzo ładne, ewentualnie mówi ze może ja pod kalką sprawdzić jak się nowe zawory układają i sprawdzić na maszynie czy są szczelne . I teraz ruszać te prowadnice czy zostawić?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin