Autor |
Wiadomość |
marcjn |
Wysłany: Śro 20:24, 21 Mar 2018 Temat postu: |
|
Poza tym nie wiem czemu mojego Kata nie da sie odpalić na ssaniu- kopka odbija (wersja bez aku). Więc robię tak: przekopuję parę razy na włączonym ssaniu potem ustawiam tłok, wyłączam ssanie, odpalam i szybko po tym jak zagada włączam ssanie bo inaczej by zgasł, chwilę pochodzi na ssaniu i jest OK. Ta procedura oczywiście tylko na zimnym silniku. |
|
|
marcjn |
Wysłany: Śro 20:18, 21 Mar 2018 Temat postu: |
|
Długo uczyłam sie sztuki odpalania mojego 620 LC4 ale doszedłem do perfekcji, jeżeli ktoś obcy by podszedł i chciał go odpalić to by się zakopał na śmierć i powiedziałby , że moto zjebane Dobra rada: Jak kilka razy kopniesz nie tak jak trzeba to radzę odczekać parę minut aby nadmiar benzyny wyparował bo inaczej się można zajebać. Po odczekaniu cudownie odpala za pierwszym kopem |
|
|
lukasz509 |
Wysłany: Śro 12:28, 14 Mar 2018 Temat postu: |
|
wymieniłem swiece na irydowa gażnik przedmuchałem i umyłem sprayem do gaźników bez ruszania dysz moto odpala i gaśnie za 3-4 kopem |
|
|
ewertas |
Wysłany: Wto 20:17, 13 Mar 2018 Temat postu: |
|
Kiedyś miałem LC4 na dellorto i palił bez problemów, gdy temperatura powietrza była wyższa niż + 5 st C. Poniżej tej temperatury można się było zakopać na amen. Ale znalazłem na to sposób - podgrzewałem delikatnie komore pływakową gaźnika opalarką i to pomagało, KTM odpalał od kopa jak latem
Jednak całkowicie problem z odpalaniem rozwiązała wymiana gaźnika na FCR. Dellorto jest bardzo trudny do współpracy i wrażliwy na wszystko |
|
|
lukasz509 |
Wysłany: Pon 23:13, 12 Mar 2018 Temat postu: |
|
wczesniej jak dobrze ustawiłem kopkę i energicznie kopłem to palił |
|
|
arkglo |
Wysłany: Pon 21:57, 12 Mar 2018 Temat postu: |
|
Rysiek24 napisał: | Powodzenia w regulacji starego dellorto 😉 Powstają luzy na przepustnicy i ustawic go prawidłowo graniczy z cudem. |
Skoro wcześniej palił, to jest szansa, że to jednak syf w gaźniku. |
|
|
lukasz509 |
|
|
Shimy |
Wysłany: Pon 8:08, 12 Mar 2018 Temat postu: |
|
lukasz509 napisał: | jakaś serwisówka jak go rozebrac ustawić ??? |
Podaj adres email to podeślę. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 23:35, 11 Mar 2018 Temat postu: |
|
Powodzenia w regulacji starego dellorto 😉 Powstają luzy na przepustnicy i ustawic go prawidłowo graniczy z cudem. |
|
|
lukasz509 |
Wysłany: Nie 22:10, 11 Mar 2018 Temat postu: |
|
jakaś serwisówka jak go rozebrac ustawić ??? |
|
|
arkglo |
Wysłany: Nie 20:55, 11 Mar 2018 Temat postu: |
|
Gaźnik na stół to raz. Świeca irydowa to dobry pomysł, bo jest mniej podatna na zalanie. |
|
|
lukasz509 |
Wysłany: Nie 20:00, 11 Mar 2018 Temat postu: |
|
jutro zerkne jaki gaźnik odpalam tak że przekopuje go z 4-5 razy na otwartym zaworze potem ssanie kopka w dół potem o jeden ząbek i kop i porblem taki że po zimie nie odpala :/ na 50 kopów odpalił raz i zgasł w sezonie palil za 4-5 albo 1 razem zastanawiam sie nad świeca irydową podobno mocniejsza iskra |
|
|
sołtys |
Wysłany: Sob 21:33, 10 Mar 2018 Temat postu: |
|
ja mam delloroto i pali na kopa. warunek jest taki że musi być wyczyszczony i dobrze ustawiony. napisz cos wiecej o tym jak odpalasz i kiedy zaskakuje |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 17:31, 10 Mar 2018 Temat postu: |
|
Aku zbędny, jaki gaznik. ? jak dellorto , to tak bedzie.Tu tylko inny gaznik pomaga. |
|
|
lukasz509 |
Wysłany: Sob 14:56, 10 Mar 2018 Temat postu: ktm 620 |
|
witam ciężko mi pali ktm 620 wersja na kopke bez rozrusznika. świeca wymieniona. Straszne ciężko go odpalac jest jakiś sposób żeby łatwiej palił w nim potrzebny jest aku >??? bo mam kable ale aku nie mam.Z akumlatorem lepiej by palił ??? |
|
|