Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
raion80
Wysłany: Czw 20:44, 29 Mar 2018
Temat postu:
wytrzymalsza panewka może i tak bardziej cicha mniejszy luz na korbie tylko że wystarczy zły olej słabe smarowanie panewki i się zaciera bardzo szybko nawet mechanik bez rozebrania nie da ci 100 % pewności że to się za jakiś czas nie rozleci bo co porusza korbą i ci powie że panewka jest przytarta chyba nie
major000
Wysłany: Czw 18:39, 29 Mar 2018
Temat postu:
Korby na panewce są żywotniejsze od tych na łożysku igiełkowym. Ile ona wytrzyma tego nikt ci nie powie, jedynie duże doświadczenie mechanika pozwoli organoleptycznie ocenić czy wytrzyma następny tłok. Pytanie czy to jest oryginalna korba czy już zmieniana na zamiennik?
Wojtekzne
Wysłany: Czw 11:48, 29 Mar 2018
Temat postu: Sxf 250 2013 korba
Witam mam takie pytanie korba w sxf 250 z 2013 wg serwisówki 100mth i wymiana ? Czy jak to z tym do końca jest ? Ponoć tam nie ma łożyska igiełkowego już ? 80mth już najechane i teraz dylemat Czy sam tłok czy juz z korbą robić ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin