Autor |
Wiadomość |
te300 |
Wysłany: Pią 20:59, 13 Kwi 2018 Temat postu: |
|
pokombinuj z przełożeniami np.13/52; te250i którą kiedyś jeździłem miała takie i z dołu całkiem fajnie jechała,
miałem spory dylemat co wziąć bo 250 bardzo mi się spodobała |
|
|
rams |
Wysłany: Pią 16:58, 13 Kwi 2018 Temat postu: |
|
250 musi byc krecone |
|
|
zeppelin |
Wysłany: Pią 16:53, 13 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Jednak pojeździełem na innym 2t, kumpel się przejechał i tak to jednak jest, że w porównaniu z freeridem dół jest znacząco słabszy. Jednak komfort zawieszenia przy szybszej jeździe to wynagradza, no i jak się wkręci na obroty to juz nic go nie zatrzyma.
Zaczynamy się docierać i jednak 250 tpi daje radę. Brak wibracji, falowania obrotów no i nie trzeba jeździć z kompotem w plecaku na dłuższe polatanie. |
|
|
Budyniu |
Wysłany: Śro 14:24, 11 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Uargumentuj może, bo taka opinia że "złom i wuj" jest niewiele warta |
|
|
husa66 |
Wysłany: Śro 13:53, 11 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Złomy i tyle większość boryka się z problemami w nowych katach. Złom to złom ja mam 2015 i nowszego nie kupię. |
|
|
motif |
Wysłany: Wto 22:45, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
co wy z przedszkola że takie bzdury oglądacie?
|
|
|
te300 |
Wysłany: Wto 22:01, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
ta też widziałem ten filmik, tylko nie wiem za bardzo co to za demonstracja? chyba tylko pokazał, że jeździć nie potrafi
nie ma co się emocjonować czas pokaże co to warte; w sumie to sam byłem mocno sceptyczny;
jakby wyszła jaka lipa wrócę do gaźnika ale jak będzie tak jak jest to ani myślę |
|
|
thomas-74-74 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 7:31, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
bo najwiecej maja do powiedzenia ci którzy wtryska widzieli tylko w ulotkach |
|
|
te300 |
Wysłany: Pon 22:48, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
husa66 napisał: | Złomy te roczniki 2017 |
sądzę, że nie wiesz o czym piszesz '17 są świetne - znacznie lepsze od poprzedniej edycji a '18 (tpi) oczywiście ma pewne wady (np. w pewnych skrajnych przypadkach trudność z odpalaniem) ale to świetny motocykl eliminujący wady gaźnika ale też nie posiadający zalet gaźnika; stąd nadal nie mam zdania który lepszy, choć póki co wolę wtrysk |
|
|
motif |
Wysłany: Pon 21:15, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Eurorider w Katowicach nie wydaje mi się żeby sie specjalizował w ktmach,
zaczynali od Ducati i Triumpha - nie szło więc dołożyli ktama nie dawno....
ale może się myle.
Mojego ktma przygotowywali w Bielsku Białej, tam mogę polecić. |
|
|
rams |
Wysłany: Pon 20:42, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Masz w Katowicach salon Eurorider |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 19:55, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Pytanie kto takie coś ogarnia w okolicach Katowic ? Może faktycznie jest to wina tego ze wcześniej byłem przyzwyczajony do bomby z freerida i oczekiwałem od exc mocniejszego pier*niecia muszę dorwać kogoś kto ma w okolicy 250 tpi i porównać mam kumpla z 300 tpi ale to chyba nie będzie miarodajne |
|
|
motif |
Wysłany: Pon 16:32, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
husa66 napisał: | Złomy te roczniki 2017 |
no mój złom 500 exc z 2017 chodzi jak burza, ponad 120 godzin bez zająknięcia a ciągnie jak dziki po górach że go utrzymac nie mogę .
Zeppelin, daj moto do prawidłowego odblokowania i zestrojenia, do kogoś kto sie na tym zna bo niewielu dealerów ma o tym pojęcie. |
|
|
rams |
Wysłany: Pon 15:43, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
2018
husa66 napisał: | Złomy te roczniki 2017 |
|
|
|