Autor |
Wiadomość |
robert12357 |
Wysłany: Pon 17:51, 15 Paź 2018 Temat postu: |
|
Złożone tak jak radził Henio. Jak narazie wszystko śmiga:) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:37, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
juz jak ci pisałem - tam nic nie moze byc za duze, składaj tak jak dostałes oring i uszczelke i to musi działać |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Nie 16:53, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Zielony oring jest za duzy u mnie, innych rozmiarow nie ma. Czy jak założę tylko ta papierowa uszczelke to moze sie przyczyniac do jej uszkadzania? |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Czw 18:05, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Tylko zastanawiam sie dlaczego wczesniej ktos włożył tam grubszą uszczelke? Czy czasem ta głowiczka nie była planowa. Sytuacja tak wygląda ze głowiczka podpiera sie na zamku ogniowym i nie przylega całkowicie do cylindra |
|
|
żółf |
Wysłany: Czw 18:03, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
robert12357 napisał: | Zamówiłem orginalną uszczelke z ktm jednak ma ona grubość 1,1 mm a stara uszczelka (zamiennik) miał 1.2 mm. Czy to można tak poskładac? W ASO ktm nie ma innych grubości tej uszczelki, jedynie zamienniki |
Ale są różne grubości uszczelki pod cylinder |
|
|
amek721 |
Wysłany: Czw 17:23, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Jeżeli mówisz o uszczelce pod głowicą to tak, jeżeli jest oryginalna to zakładaj śmiało |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Czw 16:30, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Zamówiłem orginalną uszczelke z ktm jednak ma ona grubość 1,1 mm a stara uszczelka (zamiennik) miał 1.2 mm. Czy to można tak poskładac? W ASO ktm nie ma innych grubości tej uszczelki, jedynie zamienniki |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Sob 16:04, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Dzięki Pewnie brak tego oringu mógł spowodować wydmuchanie tej uszczelki? |
|
|
amek721 |
Wysłany: Sob 13:37, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
tak jak tu:
jak będziesz miał w ręku oring, to nie będziesz miał wątpliwości
chodzi oczywiście o ten zielony oring. U Ciebie zamiast czarnego zewnętrznego oringa jest uszczelka. |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Sob 11:52, 14 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Głowica zrzucona, padła pod nią uszczelka. Byla tylko uszczelka papierowa a według schematu z ktm sklep powinnien byc i oring vitonowy ale za bardzo nie wiem gdzie on tam powinnien pasowac? |
|
|
opu |
Wysłany: Pon 19:05, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
to jest 2T wiec raczej wymiana uszczelki i wszystko wrócić do normy o ile gwinty, szpilki są ok. ale warto by było wymienić szpilki na nowe splanować głowice i wszystko ładnie skręcić kluczem dynamometrycznym a nie na oko. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 11:47, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Jeżeli jest tak jak fabryka wypuściła to pod głowicą jest i uszczelka i oring |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:41, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
zdejmij głowice - sprawdź jak wypada tłok ( wysokosc w srosunku do powierzchni cylindra - sprawdź wg serwisówki czy wypada poprawnie ) potem zdejmij cylinder, zmierz uszczelke - kup zestaw nowy - oringi pod głowice ( lub uszczelke jak tam była uszczelka a nie oringi ) i uszczelke pod cylinder o odpowiedneij grubosci, i wtedy obejrzyj tłok, przy okazji zawó wydechowy, nie powiemy ci czy masz tłok ok bo do tego trzeba by wróżke wynająć |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Nie 19:14, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Czyli tlok powinnien byc w porzadku? |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Nie 19:13, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
Około 2000 rocznik, chodziło o tą pod głowicą, tam gdzie jest swieca wkrecona |
|
|