Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 18:40, 22 Kwi 2018
Temat postu:
od 2017 przerobili subframe - w 2012 stelaz szedł mocno do tyłu, teraz sie konczy z puszką airboxa i reszta leci sam plastik - i niestety jakas gleba i po błotniku i zwykle mocowaniach airboxa - trzeba pruć cały stelaz zeby plastik zmienic
także wagowo i ergonomicznie lepiej - ale amatorsko przy glebach kiepsko.
rams
Wysłany: Nie 18:17, 22 Kwi 2018
Temat postu:
Ciesz się że nie masz bety.
Anonymous napisał:
Już będzie z 8 godzin... z czego 3 pierwsze na dotarciu! W końcu po to robią te maszyny: do orania
A tak na poważnie to mam wrażenie ze ogólnie plastik są jakieś bardziej kruche... nawet przednia lampa się urwała z gumy... czego z 2012 nigdy nie udało mi się zrobić.
Do tego trefna okleina: zamiast wytapianej w plastik jak wcześniej, nowa jest taka ze lepsze krzaki ją zdejmą
Gość
Wysłany: Nie 16:33, 22 Kwi 2018
Temat postu:
Już będzie z 8 godzin... z czego 3 pierwsze na dotarciu! W końcu po to robią te maszyny: do orania
A tak na poważnie to mam wrażenie ze ogólnie plastik są jakieś bardziej kruche... nawet przednia lampa się urwała z gumy... czego z 2012 nigdy nie udało mi się zrobić.
Do tego trefna okleina: zamiast wytapianej w plastik jak wcześniej, nowa jest taka ze lepsze krzaki ją zdejmą
Lagoona
Wysłany: Nie 15:03, 22 Kwi 2018
Temat postu:
E to ty dobry akrobata jestes jak juz tak zaorales nowego sprzeta
Ile masz godzin nalatane?
mlj
Wysłany: Nie 12:31, 22 Kwi 2018
Temat postu: Błotnik tył MY2018
Właśnie przesiadłem się z EXC 450 2012 na 2018....
I już zauważam pewien problem. Po każdym lądowaniu moto na tylny ogon, błotnik tylny idzie w drzazgi. W 2012 plastiki się wygięły, gdzieś popękały, ale generalnie przez 3 sezony jeździłem na jednym tylnym błotniku....
Teraz tylny błotnik nadaje się do wymiany średnio co 4-5 mh...
Każde poważniejsze lądowanie i pourywane mocowania lampy, albo gniazda montażowe do subframe, albo połamane dodatkowo obudowy airboxa... WTF
Wiem że to jeszcze nowe sprzęty i pewnie na forum nie ma ich zbyt dużo, ale może ktoś ma obczajony patent jak sobie radzić z tym błotnikiem? Czy po prostu tak już jest
?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin