Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
DjLeonn
Wysłany: Pon 18:23, 23 Kwi 2018
Temat postu:
wyślij do Drogosz Suspension
henio12323
Wysłany: Pon 7:43, 23 Kwi 2018
Temat postu:
a mniejsze cisnienie to wieksze dobijanie zawieszenia - wiec to nie rozwiazanie sytuacji bo bedzie przy skokach pracował cały czas w nizszym zakresie
Aarek1414
Wysłany: Nie 20:40, 22 Kwi 2018
Temat postu:
Uważaj żebyś lag nie uszkodził jak upuscisz powietrza. Hanio ma rację, oddaj do specjalisty
bolasienko
Wysłany: Nie 20:00, 22 Kwi 2018
Temat postu:
dzięki henio za szybką odpowiedź
znalazłem na necie takie coś:
https://www.youtube.com/watch?v=uXgjCV5yymU
czyli na chłopski rozum mniej powietrza = mniejsze ciśnienie i może to pomoże, jak po zmniejszeniu problem się nadal pojawi, to po prostu wyślę to do szukiela czy kogoś innego na przepatrzenie i z głowy..
dzięki wielkie i tak! mam nadzieję, że problem ustąpi po spuszczeniu powietrza; pozdro! do zamknięcia
henio12323
Wysłany: Nie 18:36, 22 Kwi 2018
Temat postu:
hehe zmien mechanika
to forum ktma, nie kojarze jak są te lagi zrobione - wiec szukaj foru,m kxfa tam moze bedziesz miał lepsze odpowiedzi
na pewno dobicie i cisnienie nie ma zwiazku z puszczaniem uszczelniaczy - lub miec nie powinno, to zaprojektowane jest żeby było ok, ale mozesz miec problem z hydrauliką - i dobija ci za łatwo, problemem mogą byc luzy np na panewkach co powoduje szybsze zuzycie uszczelniaczy lub stan rur nei wykluczone ze tez cos moze byc krzywe.
ogólnie te powietrzne amory sa delikatne i czesto trzeba serwisować - ale nie maja prawa paść od naturalnej pracy. bardziej im moze szkodzic np syf jak np zaschniete błoto na goleniach
bolasienko
Wysłany: Nie 15:06, 22 Kwi 2018
Temat postu: lagi dwukomorowe, duży problem
hejka! mam w swoim moto dwukomorowe lagi kayaby i mam z nimi spory problem. mianowicie 5mth po wymianie uszczelniaczy zaczęły przepuszczać i cieknąć, oddałem je do mechanika, a on powiedział mi, że lagi bez sprężyn tak już mają i jeśli za bardzo dobiją do ziemi, to ciśnienie robi się duże i uszczelniacze zaczynają przepuszczać. nie ukrywam, że jestem trochę przerażony faktem, że za każdym razem jak za bardzo dobiję lagami w ziemie, będe musiał wydawać 200zł na serwis.
jak temu zapobiec? nabić mniej/więcej powietrza? utwardzić je klikami? czy są jakieś inne sposoby na to? dodam, że ważę swoje, bo w stroju jest to +/- 100kg, ale myślę, że większe byczki odemnie upalają takie maszyny i raczej nie wymieniają uszczelniaczy co dwie jazdy??
liczę na waszą pomoc, z góry dzięki!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin