Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
rams
Wysłany: Pią 20:04, 27 Kwi 2018
Temat postu:
W 4T sprawdzisz przebieg z modułu.
henio12323
Wysłany: Pią 19:16, 27 Kwi 2018
Temat postu:
tak bywa ze czesto nowe maszyny sie ogołaca z plastików itp, opony pewnie tez bo fabryczne sa kiepskie zwykle
zakłada zamienniki pokatuje je i pod handel zakłada oem i moto wyglada fajnie.
najłatwiej to patrzec to np zuzytych podnózkach tego raczej nikt nie wymienia.
mozesz podesłac mi na PW VIN motocykla moze jakies info bedzie z przebiegiem w bazie ktma
kondal
Wysłany: Pią 13:02, 27 Kwi 2018
Temat postu:
Na tych plastikach na pewno nie jeździł, tak jak i na tylnej oponie.
Prawdziwy przebieg można odczytać z modułu.
Przy tej cenie to można kupić nowego z salonu oczywiście nie w wersji six days.
PiotrekKB
Wysłany: Pią 10:21, 27 Kwi 2018
Temat postu: KTM EXC 250 SIXDAYS UZYWANY
Witam. Niedawno byłem oglądać KTM EXC 250 SIXDAYS pod Weliczką. Właściciel twierdzi że moto stan praktycznie nowy. Na liczniku niecałe 300 km i z 13-15mh dokładnie nie pamietam.
Faktycznie plastiki jak z salonu łącznie z błotnikami osłonami itd. Luzów na kołach brak, zęmbatki prawie jak nowe. Wszystko wygląda naprawdę pięknie prawie salonowo. Po dokładnych oględzinach zauważyłem wyciek oleju z uszczelniacza dzwigni zmiany biegów a sama dzwignia jak i przednia zębatka widzać że była ściągana przy czym tylna nawet nie ruszona więc wnioskuje że napęd nie podlegał wymianie. Za kolanem wydechowym wspawka po wgniocie a tłumik odrapany i z tyłu lekko obity.
Czy ktoś z kolegów zna historię tego KTM że by doradzić czy warto to brać?
KTM aktualnie jest na allegro a właściciel ma szrot i komis z samochodami (SCT).
Za wszelkie informacje serdecznie dziękuję.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin