Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 15:24, 01 Maj 2018
Temat postu:
połozenie iglicy wypływa w niewielkim stopniu
jak po jakims czasie gasnie to go zalewa, czyli srubke składu nie wykręcaj tylko wkreć jak juz.
MIchał001
Wysłany: Wto 12:20, 01 Maj 2018
Temat postu:
Nie będę zakładał nowego tematu więc napiszę tutaj bo mam jeszcze pytanie. Po mojej regulacji gaźnika jest lepiej z tą pompką ale teraz zauważyłem że jak postoi trochę to na wolnych to lubi tak jak by czkńąć i zgasnąć. Dysze teraz oryginalne, śruba odkrecona na około 2.5 iglica a na środku. Odkręcać jeszcze ta śrubę od składu? Wcześniej miałem rozmiar większą dysze od wolnych. Dodam że wydech od sxf. Brak nieszczelności na krućcach. Gaśnie bo zalewa, nie dostaje tyle powietrza, czy jaki ch.. ? Położenie iglicy nie ma wpływu na wolne obroty tak?
henio12323
Wysłany: Sob 20:17, 28 Kwi 2018
Temat postu:
nie ma niestety zadnych dysz - jedyna regulacja to ta na srubce przy miejscu gdzie sie wpina linki gazu. mozna kombinowac z innymi membranami wtedy bedzie mniejsza ilosc paliwa w komorze bo szybciej dojdzie bolec do konca. widziałem tez patenty typu srubka od spodu pokrywki z kontra - i blokada otwarcia od spodu. ale chyba zaden z tych patentów nie jest 1000% skuteczny
jakbys chciał rozwązac problem moge stuningowac taki gaźnik eliminuje to problem czkawek i dodaje troche kopa - wiecej info na PW
co do oringa to tak idzie tam taki specjalny ( nie okrągły ) jakbys potrzebował tez zapraszam na PW mam taki oryginał
MIchał001
Wysłany: Sob 13:02, 28 Kwi 2018
Temat postu: AP pompka przyspieszająa
Witam, mam pytanie odnośnie pompki przyspieszającej w fcr 39 (exc 450 z 2004 r) j mianowicie daje za dużo i za długo, oring mod nie działa inne druty i tritko mody pewnie też chociaż nie sprawdzałem. Czy w moim modelu idzie wymienić dysze lub cokolwiek odpowiedzialnego za ten wtrysk? Gdzieś na forum przeczytałem że można bolczyk na membranie skrócić, ktoś ma jakieś większe doświadczenie na ten temat?
Druga sprawa. Między płytka (ta co lubi się wycierać i kruszyć) a tym wózkiem od przepustnicy powinna być jakaś uszczelka lub coś w rodzaju oringa?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin