Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Nie 14:40, 08 Lip 2018
Temat postu:
Dziwne, ja nic nie daje pod uszczelke , lepiej kup inny dekiel , bo ten cos chyba krzywy
Michal2008
Wysłany: Nie 13:08, 08 Lip 2018
Temat postu:
to jest jakaś dobra metoda na tą uszczelkę?
bo przy następnej wymianie znowu spróbuję złożyć bez uszczelniacza.... bo to lipa kleić na coś... choć znalazłem różne opinie jednym się poci i kleją innym nie, może błędem było dawanie nowej uszczelki...
Rysiek24
Wysłany: Czw 14:01, 05 Lip 2018
Temat postu:
najlepsze sa stare dekle z uszczelka oringową od lc4 620 ( ale kształtowana , nie zwykly oring okrągly) , ja uszczelke mam wielorazowa , nie uszkadza sie przy wyciaganiu filtra , oryginalny dekiel z 620 z uszczelka gumowa uszkodzilem i kupilem uzywke na papierowy .
antimatter
Wysłany: Czw 4:33, 05 Lip 2018
Temat postu:
Michal2008 napisał:
daj znać jak ogarniesz jak Ci poszło, jak zrobiłeś i jaki efekt...
patent z przechyleniem moto stojącego na ~7-8cm wysokości klockach z brusa drewniabego i przechyleniem go na stronę stopki bocznej działa (aż dotknie ona podłoża)
wylewa się dosłownie mniej iż 10cm oleju i co najważniejsze układ smarowania nie ma prawa się zapowietrzyć, bo z tego wężyka z ramy do dekielka nic się nie przelewa, może gdyby bardziej położyć moto min 45 stopni to by się coś tam przelewało tym wężykiem, ale nie miałem ochoty próbować z uwagi na pełny zbiornik paliwa (adv).
Wsadziłem nową uszczelkę (czarna z ASO) i dokręcałem 6Nm (manual zaleca 5Nm ale taki mam najniższy zakres w kluczu dynam).
Ta uszczelka jest zrobiona z takiego materiału jakby papier+mocno nawęglona guma (jest dosyć gruba i ale mało elastyczna raz odkształcona nie chce wracać do pierwotnego kształtu), jak się ją za mocno ściśnie to się zbyt mocno wygniata i przy następnej wymianie należałoby ją jeszcze mocniej dokręcić, a tymczasem ona nie miałaby już możliwości aby się poddać/dopasować.
Czasami udaje się wymienić olej i bez wymiany uszczelki, tym razem niepotrzebnie ją "odkleiłem" od dekielka i nie trafiła na stary "ślad" i ch.. ją strzelił (dokręciłem ją do prawie 8Nm i to był koniec jej możliwości, bo olej nadal się sączył).
Generalnie stare rozwiązanie na O-ring było lepsze.
Michal2008
Wysłany: Pią 13:25, 22 Cze 2018
Temat postu:
ja postawiłem na bocznej nóżce tylko że moto kołami stało z 10 cm wyżej niż podłoga stopki i normalnie odkręcasz i wymieniasz mało co uleci z tego filtra, potem chciałem odpowietrzyć ramę ale jak odkręciłem śrubę w ramie to zaczęło od razu się lać...
ja dałem na uszczelkę lekko silikon i tyle wiem że lipa nie lubię tak robić, ale dałem nowa ori uszczelkę momenty śrub tak jak serwis i lipa ciekło.... nie wiem może dekiel krzywy bo śruby poprzedni właściciel czy to dekla filtra czy korków spustowych były doj*bane ze szok...
daj znać jak ogarniesz jak Ci poszło, jak zrobiłeś i jaki efekt...
antimatter
Wysłany: Czw 16:48, 21 Cze 2018
Temat postu:
Podobny problem...
wymieniłem żybure i odpowietrzyłem jak należy, pojeździlem i się poci spod dekielka oleju...
Pewnie trzeba będzie kupić nową uszczelkę... i teraz pytanie: da radę przechylić moto na bok odkręcić dekielek wymienić uszczelkę, zakręcić ewentualnie dolać oliwy jakby coś pociekło bokiem, bez groźby zapowietrzenia układu (silnik HF z dwoma dyszami na denko tłoka tj. 2005+)?
Przerabiał ktoś taką operację? Szkoda mi zlewać 2litrów motorexa po 300km.
henio12323
Wysłany: Czw 16:40, 03 Maj 2018
Temat postu:
znajdź przyczyne problemu, oryginalnie nie ciekło - wiec cos robisz źle, moze źle dokręcasz, moze cos jest wyrobione.
Michal2008
Wysłany: Czw 11:39, 03 Maj 2018
Temat postu: [KTM LC4 640 SM HF] Uszczelnienie uszczelki małego filtra...
Cześć!
Mam problem z wyciekiem oleju spod dekla małego filtra oleju. Wymieniłem olej dałem nową oryginalną uszczelkę bez dodatkowego uszczelnienie i teraz mi cieknie i chlapie na tylną oponę
Jak radzicie to ogarnąć?
na razie planuje spróbować to uszczelnić od zewnątrz choć w sumie dla mnie każde takie używanie silikonu to trochę lipa... lub spuścić olej i uszczelnić uszczelkę (dekiel) na silikon? Tylko załóżmy jak trzeba będzie spuszczać olej to jak to ogarnąć tzn. spuszczam z silnika i z ramy (śruba pod dużym filtrem) też?
KTM LC4 640 SM 2004r
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin