Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
havoc1981
Wysłany: Pią 19:38, 11 Maj 2018
Temat postu:
jutro montuje ciężarki kierownicy-dopóki jest nadzieja
Shimy
Wysłany: Czw 9:31, 10 Maj 2018
Temat postu:
havoc1981 napisał:
Podobno moja wersja sxc z 2007roku pracuję kulturalniej od lc4 z lat wcześniejszych.
Tak się zastanawiam czy w przypadku tych silników można mówić o jakiejkolwiek kulturze pracy? Ja mam lc4 z lat wcześniejszych (wersja z wałkiem wyrównoważającym) i jak dam w gaz na stojaku czy stopce centralnej to moto samo wyjeżdża z garażu
, podnóżki, kiera itd wibrują jak wściekłe ale teraz (po ponad 3 latach posiadania tego dildo
) wiem, że tak ma być. Jak już przeżyjesz "pierwszy wstrząs"
i przyzwyczaisz się lub zignorujesz drgania to sam stwierdzisz, że 100km dla tej maszyny to pikuś a mrowienie dłoni to najmniejszy problem
Rysiek24
Wysłany: Czw 8:42, 10 Maj 2018
Temat postu:
e robilem kilka set km asfaltem na lc4 620 , ja tam niczego nie odczuwam .
havoc1981
Wysłany: Śro 18:34, 09 Maj 2018
Temat postu:
więc to nie trzymak...sprawdziłem. Również sprawdziłem czy śruby łączenia/mocowania silnika nie mają luzów-nic takiego. sprawdziłem zębatkę zdawczą. luzy na kołach-nic. Raczej się poddaje chyba że są jakieś inne łączenia silnika z ramą...Podobno moja wersja sxc z 2007roku pracuję kulturalniej od lc4 z lat wcześniejszych....współczuję bo nie wyobrażam sobie pokonać trasy 100km...co np dr650 która jest o wiele bardziej archaiczną konstrukcją przelatałem na kostce autostradą do Torunia i z powrotem do Gdańska...
henio12323
Wysłany: Czw 16:41, 03 Maj 2018
Temat postu:
mozesz próbowac wywazyc koło, czasem bywa ze jest krzywe i nie tłucze bo jakos sie siły znosza - a czasem jest kiepsko, wiec mozesz próbować wyważac - jak to nic nie pomoże to LC4 tak ma
to wibratory niezłe sa
havoc1981
Wysłany: Czw 16:27, 03 Maj 2018
Temat postu: mrowienie dłoni-trzymak? ktm lc4
Witam,pacjent lc4 sxc 2007 rok. Przerabiałem już kilka moto(jedno cylindrowców o dużo niższej kulturze pracy silnika niż moje lc4) ale tutaj jazda po asfalcie jest nie do zniesienia...mrowienie dłoni przy prędkościach już 70km/h. felgi całe-pytanie czy to trzymak może powodować takie efekty? Moto kupiłem już z trzymakami i na przednim i na tylnik kole. Nie da się dojechać do lasu...fakt nie wyrwałem jeszcze żadnego wentyla co do tej pory było nagminne zarówno w dr650 i drz400...sam motocykl nie trzęsie-niektórzy opisywali,że na stopce na luzie moto się obraca-u mnie naprawdę kulturalnie silniczek chodzi więc nie doszukiwał bym się" lc4 tak ma". łożysko główki ramy też elegancko...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin