Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 20:14, 04 Maj 2018
Temat postu:
pewnie cos mylisz, panewka jest jeszcze na tłoku -taki czarny pasek wyglada jak plastik. skoro rozbierałes do zapieczonego zaworka - to własnie wyciagałes panewke z rury aluminiwej
a w 2003 jeszcze były wersje z 3 panewkami slizgowymi - ale jeszcze nigdy nie widzialem tego na oczy. wychodziło to tylko rok i to nie w kazdym moto. wystarczy ze dokupisz na sztuki odpowiednia panewke jezeli masz 3 panewkowe zawieszenie. ( bo idą dwie takie same i jedna inna )
co do napiecia spręzyny - albo jest regulacja w korku od góry, albo trzeba to kompensowac podkładkami
serwisówki podaja długosc całej spręzyny - i jak jest za krótka to żeby dobrac podkladek pod odpowiedni wymiar
opu
Wysłany: Pią 10:26, 04 Maj 2018
Temat postu: problem brak czesci w amortyzatorze WP 48mm 2003r
Witam
Ktm 450 2003r. WP48mm
Mam kolejny problem z motocyklem otworzyłem przednie lagi sprawdzam stan wszystkich części czyszcze i odblokowuje zatartą regulacje tłumienia. W dodatku mam pękniętą sprężyne krańcową "odbicia " (44. REBOUND SPRING )to akurat jest proste wymienic ją. Rzecz w tym brakuje w moich lagach jednego, dwóch elementów według schematu w sklepie jak w instrukcji amortyzatora jest to tzw DU-Bush 14. SPACER 50,95X0,85X161,5. Na schemacie są 3 panewki ślizgowe jedna wewnaczna 2 zewneczne i miedzy nimi aluminiowy długi dystans. U mnie te go nie ma. Mam tylko 2 panewki ślizgowe i uszczelniacze (pomijam podkładke i zawleczke). Druga sprawa jak goleń jest wysunięty na maksa spręzyna główna nie jest napięta i lata w środku. Nastepną ciekawostką jest to ze kompletny zestaw naprawczy lagów zawiera tylko po 2 panewki ślizgowe na lag a nie 3 czego nie rozumiem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin