Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 5:56, 08 Maj 2018
Temat postu:
niewiele to pomoże w ocenie, bo czasem po prostu moze miec odrobine tarcia wewnętrznego laga i pod swoim ciezadem nie musi tak " gładko" pracować
ajsmen
Wysłany: Pon 21:55, 07 Maj 2018
Temat postu:
a gdyby dobić przód na maksa, moto postawić na podstawkę (tak żeby dźwignąć przód)i wyjąć oś, któraś laga opadnie swobodniej albo obie?? Jeśli obie no to chodzi o półki??
makperson
Wysłany: Pon 21:20, 07 Maj 2018
Temat postu:
henio- właśnie największy problem to to, że nie odbija jak należy, pod koniec filmu to widać jak dźwigam je do góry, i zostaje, potem w dół wciskam po kawałku a one zostają i nic nie odbija,, dopiero jak walne z całej siły to cośtam odbije.
A co do serwisu to Pan serviceman powiedział, że coś podziała... mam nadzieje że na czasie jakoś ogarniemy ten zawias, bo tydzień za tygodniem leci a jeździć sie chce.
te300
Wysłany: Pon 21:00, 07 Maj 2018
Temat postu:
jak wraca na serwis to koniecznie zmień set pod enduro, dwukomorówka to świetny teleskop ale trzeba go zrobić pod to co jeździsz
henio12323
Wysłany: Pon 19:59, 07 Maj 2018
Temat postu:
z sxf niezaleznie jakie beda sztywne, ale działaja ciekawie
ciezko tak na prawde powiedziec czy u ciebie jest ok czy nie
jak są problemy z oporami to wcisnij je i zobacz jak " odbijaja" lekko wcisnij - jak zostają to jest kiepsko, powinny gładko wracać.
w sumie w 525 tez mialem u siebie podobne odczucia że zawias chodzi spoko, ale tak jakby miał opór - niestety nie udało mi sie wykombinowac co było problemem ;D
makperson
Wysłany: Pon 19:54, 07 Maj 2018
Temat postu:
Rozmawiałem z serwisem, niby te lagi tak chodzą, bo są z sxf... ale i tak coś mi nie pasuje bo kurde nieraz jak jechałem obok sxf albo yzf też crossówki to widac jak tam zawias na drodze prostej z lekkimi wybojami wybiera nierówności, a mój zero pracy, zakleszczony skacze jak pingpong wszystko w łapy idzie. Mam wrażenie, że czy endurowe czy crossowe zawieszenie nie powinno tak NIEpracować.
Jeśli chodzi o półki to nic naginać nie trzeba, wkręcam do góry lage, wchodzą z lekkim oporem ale bez większych problemów z siłowaniem się. Na ośce specjalnie przesuwałem lagę skrajnie w prawo i skakałem po moto, potem w lewo i tak samo, i za każdym razem centrowała się tak samo, 1-2mm przed prawym końcem (tym bolcem do szybkiego ściągania).
Miał ktoś z was styczność z dwukomorówkami w sxf? Może się podzielić wrażeniami jak to działa, podobnie to tego czegoś?
Najprawdopodobniej lagi wrócą do serwisu, ale i tak będę miał moto przy sobie dopiero w piątek, to dla pewności zeswapuje je do innego moto, żeby wykluczyć że coś je krzywi podczas montażu.
henio12323
Wysłany: Pon 17:47, 07 Maj 2018
Temat postu:
w pólki bedzie wchodziło z oporem - ale chodzi mi jak sie ma jeden otwór na drugi - czasem widac krzywe półki/lagi jak sie z jedna zamocowaną lagą, wsuwa drugą to nagle górna pólka sie okazuje byc jakby " przesunieta" względem lagi i trzeba " naginać" wszystko.
jeszcze inna rzecz- poluzowac mozesz na dole prawą lage w ośce i sie przejechac ( pod domem gdzies zoabcz czy jest jakas róznica)
jeszcze inna opcja - może spręzyny jakies mega twarde ?
KristofSX
Wysłany: Pon 8:16, 07 Maj 2018
Temat postu:
musi to chodzić, jak mocno skręcasz lagi na półkach ? górne śruby na 20Nm, dolne na 15Nm.
wsadź lagę w półkę, skręć i zobacz czy się ugina, powinieneś spokojnie o kilka cm wcisnąć lagę,
makperson
Wysłany: Pon 7:28, 07 Maj 2018
Temat postu:
Uszczelniacze conajmniej oryginały, ogólnie zawias zregenerowany od podstaw wymienione wszystko co się da, uszczelniacze, panewki, jakieś dziwne części z kartridży które właśnie miały spowodować że lagi będą fajnie wracać, cały worek gratów dostałem, za przód i tył dałem 1600pln, jedna laga ma ponoć wgniotke, ale w zakresie w którym nie pracuje i ponoć to niema wpływu na prac. Dzisiaj będę się kontaktował z serwisem to może coś podpowie, oś koła raczej spoko bo właśnie swobodnie przesuwałem prawa lagę kilka razy sprawdzałem czy nie dochodzi na maksa w prawo. No a w Półki wchodzą z lekkim oporem ale nigdy do innego moto nie wkładałem także nie wiem czy za ciasno czy nie. Wydaje mi się że jedyna rozsądna opcja żeby się przekonać czy to lagi wadliwe czy osprzęt to zamontować je w moto gdzie lagi chodzą dobrze.
henio12323
Wysłany: Nie 23:09, 06 Maj 2018
Temat postu:
czasem półka jest krzywa i taki efekt, ( ciezko to rozpoznać, mozesz wsadzic jedna lage i skręcic i wsadzac drugą - jak cos krzywe to czasami wsadzajac lage musisz ją "wyginac" bo nie jest osiowo otwór jednej póki z drugim. czasem tez po śladach na półkach widać że cos jest krzywo.
inna opcja to krzywe golenie samych lag/ krzywe rury nośne.
jakie masz uszczelniacze ? kiedys w nowym moto załozyłem jakies ARI te popularne zamienniki to zawias tez przestał pracować jak trzeba - po wymianie na OEM znaczna odczuwalna poprawa - głownie chodzi własnie o wolna jazde, i delikatne dziury/korzenie.
dalej moze byc krzywa oś koła. albo jakas uszkodzona - i laga prawa moze sie nie przesuwa gładko lewo prawo podczas "ustawienia" teleskopów równolegle
r2r
Wysłany: Nie 19:54, 06 Maj 2018
Temat postu:
Lagi w moto na postoju i w rękach uginasz z podobną siłą - moim zdaniem szukaj czegoś co Ci je krzyżuje po założeniu.
BTW zdjęcie jet zbyt małe żeby coś na nim zobaczyć.
makperson
Wysłany: Nie 15:36, 06 Maj 2018
Temat postu:
no dole na bank nie idą w V-ke, nawet odkręcałem mocowania do ośki i śrubę centralną żeby był luz i chodzą tak samo, czyli dół odpada, odkręciłem śrubę główki ramy i górnej półki , chodzą tak samo, skręciłem i poluzowałem dolne półki chodzą tak samo, jeśli tam byłyby jakieś przekoszenia to powinny się wyrównać po takich zabiegach, tak mi się wydaje. Zauważyłem jedynie po odkręceniu główki ramy, że otwór nie jest centralnie względem półki, zrobiłem foto (niżej), ale nie wiem czy to widać dobrze, no i nie wiem czy tak ma być czy nie.
r2r- lagi zanim założyłem właśnie tak sprawdzałem no i chodziły fajnie, ale wydaje mi się, że rękami ciężko to sprawdzić bo dajesz opór w dół i puszczasz to laga nie 'dźwiga' ciężaru i fajnie wraca, no albo rzeczywiście coś nie tak, tylko co półki krzywe? jedyne co mi przychodzi na myśl to włożyć je do innego moto i sprawdzić jak chodzą
r2r
Wysłany: Nie 15:27, 06 Maj 2018
Temat postu:
Wyciągnij lagę z półki i spróbuj samą o podłogę. Jeśli będzie to samo to problem tkwi w ladze.
te300
Wysłany: Nie 13:42, 06 Maj 2018
Temat postu:
no stoi kołkiem; na półkach nie przekoszone? wogóle to pod enduro masz zrobione?
makperson
Wysłany: Nie 13:29, 06 Maj 2018
Temat postu: Niesforny zawias, co mu dolega?
Cześć, przedni zawias dwukomorowy, z którym od początku nie mogę się dogadać, zdecydowałem się oddać do regeneracji przód+tył (renomowana firma) tył działa jak należy, a przód jak widać na załączonym filmie, identycznie działał przed serwisem, ręce opadają, a raczej odpadają bo zawieszenie kompletnie nie wybiera, twarde jak kołek, wali po łapach i jakby coś je blokowało przed odbiciem. Długość goleni na podnośniku +-32cm, po zrzuceniu +- 28,5, ale jak usiąde i zejdę to już +- 26,5 czyli 5,5 cm je "wciąga" i nie odbijają, a wydaje mi sie że powinny spowrotem odbić do tych 28,5. Jakieś pomysły panowie?
Film
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin