Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Domino909
Wysłany: Sob 11:01, 12 Maj 2018
Temat postu:
Z dołem nie ma problemu bo mam kompletnego akrapa + wgrana mapa pod ten wydech w serwisie więc teraz motocykl bardzo fajnie jedzie ale chciałem tego TPS'a ustawić jak każe producent, mam te wymagane 0,600 V tylko nie widziałem jakie mają znaczenie obroty do poprawnego ustawienia, zrobię na te mniejsze obroty bo lubię hamować silnikiem a z temperaturą wolę też uważać bo czasem się jedzie w taki teren gdzie jest problem z Tym chłodzeniem
henio12323
Wysłany: Sob 10:55, 12 Maj 2018
Temat postu:
Rozne sa opxje im nizej ustawisz tym bedzie lepiej hamowal silnikiem i mniej sie grzal. Ale zawodnicy lubia wysoko podlrecac zeby wlasnie nie hamowal tak mocmo a o grzanie sie nie martwia bo maja duza dynamike jazdy. Ja lubie jak mam dosyc nisko ustawione
I wg mnie tps sie powinmo ustawic fabrycznie a reakcje na gaz regulowac zmieniajac mape zaplonu ( jest mozluwosc zmiany tak jakby dotrysku paliwa na wiekszy co wzmacnia dol )
Domino909
Wysłany: Sob 10:39, 12 Maj 2018
Temat postu:
A jeszcze takie pytanie, na jakie obroty jałowe go najlepiej ustawić, to będzie miało znaczenie czy to będzie 1700 czy 2000?
Domino909
Wysłany: Sob 10:30, 12 Maj 2018
Temat postu:
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6886623506
Coś takiego kupiłem ale nie od tego sprzedawcy
Pczester
Wysłany: Sob 6:27, 12 Maj 2018
Temat postu:
Możesz pokazać (link) jaki licznik obrotów kupiłeś?
KristofSX
Wysłany: Pią 20:35, 11 Maj 2018
Temat postu:
hej
ustawienie TPS na 0.6 jest ustawieniem wyjściowym, jeśli moto zachowuje się żle (ciężko pali, przeryw, lub strzela itp) to od tego ustawienia kręcimy w górę lub w dół (na + dodajemy paliwa na - robimy bardziej ubogo) ,
jeśli chodzi Ci dobrze to nie ruszaj
Domino909
Wysłany: Pią 20:17, 11 Maj 2018
Temat postu: Ustawienie TPS ktm exc-f 350 2016
Hej, słuchajcie borykam się z problemem ustawienia czujnika tps'a w mojej 350, kiedyś dawno temu rozbierałem cały motocykl i gdy przyszło do składania kata ustawiłem TPS na 0,600 V lecz nie sprawdziłem obrotów, kilka dni temu kupiłem licznik obrotów z allegro za 40 zł, podłączyłem i okazało się, że mam ok 1600 obr/min na biegu jałowym a serwisówka mówi, że ma to być ustawione na 1950-2050, zacząłem kręcić srubą od ssania żeby podwyższyć obroty, ustawiłem na te +/- 2000 a TPS jak miał te 0,600 V tak ma dalej, to samo jak zrobiłem 1400 czy 2200 obr/min, na jakiej zasadzie to działa? Mam ustawić te 2000 obr/min i zostawić tego TPS'a tak jak jest? Co mam z tym zrobić?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin