Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
zamixujpl
Wysłany: Pon 12:21, 14 Maj 2018
Temat postu:
Dziś przejrzałem serwisówke i co się okazało to aktualnie w gaźniku mam większe dysze niż powinny być.
Zamówię odpowiednie i zobaczymy czy będzie poprawa.
henio12323
Wysłany: Pon 12:10, 14 Maj 2018
Temat postu:
wiec pozostaje gaźnik
zamixujpl
Wysłany: Nie 20:27, 13 Maj 2018
Temat postu:
Miałem obrobioną tak że nie dało rady wykręcić ani regulować, membrane wyciągałem listki nie wyszczerbione, nie odstają.
henio12323
Wysłany: Nie 20:00, 13 Maj 2018
Temat postu:
moze byc membrana - a moze byc i gaźnik, wiec tak czy siak sciagaj gaźnik, jak sciagniesz gaźnik to membrana to dłosłownie kilka srubek wiecej wiec przy okazji sprawdź .
gaźnik trzeba dokładnie przejrzeć i zweryfikować. jak miałes obrobiona srube trzeba było kupic nową srube
zamixujpl
Wysłany: Nie 12:21, 13 Maj 2018
Temat postu: Zalewa motor
Cześć,
zwracam się do was o pomoc, zalewa mi paliwo motor Gaźnik dellorto 28 VS, motor to ktm lc2. Sprawa wygląda tak, maszyna ciężko odpala a jak odpali to się dusi i po dodaniu gazu gaśnie. Po paru próbach odpalenia zdemontowałem dyfuzor i paliwo było w kolanku (ok 100ml). Jak się udało odpalić to smoła lała się z wydechu, zmniejszyłem dawkę oleju w mieszance mniej się lało ale i nic pozatym. Czy to ewidentna wina gaźnika czy też mogą być inne przyczyny tego , np membrana ?
Motor po generalnym remoncie, jedynie membrany nie wymieniałem(wizualnie jak na moje oko to jest sprawna) kupiłem nowy (używany) gaźnik taki sam bo poprzedni miał obrobioną śrubę od regulacji mieszanki. Wcześniej motor na starym gaźniku też miał lekkie problemy żeby odpalić z rozrusznika na zimnym.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin