Autor |
Wiadomość |
żółf |
Wysłany: Pią 21:22, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
Jak żłopie niemiłosiernie to na pewno problemem nie są same uszczelniacze, bo mając dobre prowadnice to i bez uszczelniaczy nie byłoby tragedii. A jeżeli bierze górą to właśnie po odpaleniu będzie dym jak z pożaru zakładów chemicznych, a w miarę rozgrzewania się będzie spokojniej. Jeżeli chmura idzie pod obciążeniem po odkręceniu manety to problem z dołem.
Winne może być np. niewłaściwe docieranie, wadliwy - pęknięty pierścień |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Pią 20:49, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
wydaje mi sie ze problem lezy w kolejnosci wkładania - ja zawsze mam odruch montazu podkładki - uszczelniacza , a potem spręzyn zaworowych i potem przekładanie zaworu - kolejnosc zła, bo po uszczelniaczu dobrze jest wsadzic zawór bo wtedy widac czy nie wypchnał zawór uszczelniacza, ja sobie dodatkowo dociskam uszczelniacz żeby siedział w gnieździe swoim - potem spręzyny. pewnie tez ewentualne zamiennikowe uszczelniacze moga byc gorzej wykonane |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Tomokat |
Wysłany: Pią 13:25, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
To moje podejrzenia się sprawdzają bo na zimnym kopci najbardziej. A jak juz odebrałem głowice to mialem wrażenie ze dwa uszczelniacze są jak by nie wcisniete do końca. Trzeba będzie sie zaopatrzyc w narzędzie do rozpinania sprężyn i samemu zrobić bo jak widać można spartolic taką prostą czynność. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:44, 15 Maj 2018 Temat postu: |
|
zwykle jak to uszczelniacze to kopci zaraz po odpaleniu - jak olej zdązy spłynąć i jest na szybko przepalany w duzej ilosci - podczas pracy bierze mniej
jak pierscienie - odwrotnie - na mocno rozgrzanym pod obciązeniem bedzie kopcił bardziej. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Tomokat |
Wysłany: Wto 15:52, 15 Maj 2018 Temat postu: Jak sprawdzić którędy bierze olej? |
|
Pany jest jakiś sposób żeby dowiedzieć się którędy bierze olej? Bo silnik 10 motogodzin temu zrobiony a żłopie olej niemiłosiernie. Stawiam na uszczelniacze ale czy jest jakiś sposób, żeby to udowodnić przed rozbiórką? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |