Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bully
Wysłany: Pią 14:02, 01 Cze 2018
Temat postu:
no w pdfach 250 tek tego zapisu nie ma.
Przesadzają z tą dokładnością, chyba jakis laboratoryjny miernik do tego trzeba, na samym złaczu się odłoży więcej napięcia niz ich tolerancja
KristofSX
Wysłany: Pią 8:17, 01 Cze 2018
Temat postu:
nie wiem dlaczego ale dla SX-F nie podają ustawienia TPSa, a dla EXC-Fa tak
tutaj dla 2014 350:
i w tą stronę bym szedł
bully
Wysłany: Pią 7:38, 01 Cze 2018
Temat postu:
KristofSX napisał:
jest w repair manualu, gdzieś tam pod koniec książki
bazowe ustawienie to 0.4V (przynajmniej dla modeli 15 16 17 250/350)
no niestety przejrzałem całego repaira SX-f 2014 oraz exc-f 2014 i nic. tylko wolne obroty podają.
umiar
Wysłany: Czw 8:56, 31 Maj 2018
Temat postu:
z tym TPSem to jest nie takie proste wszystko - dużo można naprawić ale chyba więcej popsuć. Mi słabo palił na zimno a na ciepło czasem również.
Poczytałem, zrobiłem dynksa do sprawdzenia napięcia (raptem kilka kabelków) - przestawiłem na wartości sugerowane w internetach. Efekt - moto przestało pracować na jałowych. No to zabawa od nowa - powrót do wartości początkowych - to samo. Dopiero za którymś razem, delikatnie ustawiłem - tu ważne jest przykręcanie bo przy tej czynnosci potrafi się przestawić - i teraz, pomimo, że ustawiony na wartości początkowe - chodzi jak bajka. Pali na zimno, na cieplo, z dolu lepiej startuje na obroty, nie ma typowego wcześniej zachlysnięcia.
KristofSX
Wysłany: Śro 8:41, 30 Maj 2018
Temat postu:
bully napisał:
Sorry wtrące się ci do tematu. Wszystkie modele exc-f xc-f sx-f TPS na 0,6-0,7V czy są jakieś wyjątki? W serwisówce niestety nie raczyli napisać.
jest w repair manualu, gdzieś tam pod koniec książki
bazowe ustawienie to 0.4V (przynajmniej dla modeli 15 16 17 250/350)
a problem udało się rozwiązać - za którymśtam razem ustawienie TPS 'zaskoczyło' i moto chodzi jak złoto
a propos ustawienia , ja u siebie znowu pobawiłem się i poprzestawiałem - było 0.56 , zjechałem do 0.42 - no i jakoś lepiej, może trochę gorzej pali ale lepiej wchodzi na obroty.
bully
Wysłany: Śro 7:22, 30 Maj 2018
Temat postu:
Sorry wtrące się ci do tematu. Wszystkie modele exc-f xc-f sx-f TPS na 0,6-0,7V czy są jakieś wyjątki? W serwisówce niestety nie raczyli napisać.
KristofSX
Wysłany: Śro 19:16, 16 Maj 2018
Temat postu: KTM 250 EXC-F - dziwny problem z TPS ?
Hej
Pacjent to 250 EXCF 2015.
EFI miga 6x - czyli złe ustawienie TPSa,
TPS wymieniony na nowy, ustawiony na 0.6 i dalej jest to samo,
czy powinno się zrobić 'inicjalizację TPSa" żeby komp go dobrze odbierał?
- serwisówka mówi o 10 przekręceniach gazem , usunięciu błędów i zrobieniu 5 minutowego 'initialization run'
czy bez skasowania błędów da rady odpalic nowego TPSa?
moto odpala od strzała i na wolnych chodzi dobrze, problem jest do ok 1/3 otwarcia gazu, - dławi się , powyżej tego zakresu wkręca się normalnie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin