Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
m_atrix
Wysłany: Nie 21:56, 20 Maj 2018
Temat postu:
henio12323 napisał:
wszystko jest wazne i kosztowne
kazdy element motocykla trzeba sprawdzic - a nie tylko pozycje z listy
chyba że wydrukuj sobie katalog częsci i częsc po czesci oglądaj w miare mozliwosci
pomysł super i tak właśnie zrobiłem,ograniczając się do tych dostępnych bez rozkręcania moto:-)
henio12323 napisał:
najlepiej miec ze sobą kogos ogarnietego - komu nie zalezy na zakupie - lepiej doradzi
dostosowałem się także do tej rady i zabrałem żonę,
nikomu bardziej niz jej nie zależało,abym niczego nie znalazł i jest ogarnięta
ps. moto kupione, trzesiawka straszna, ale póki co wrażenie z jazdy bardzo pozytywne
henio12323
Wysłany: Nie 21:33, 20 Maj 2018
Temat postu:
wszystko jest wazne i kosztowne
kazdy element motocykla trzeba sprawdzic - a nie tylko pozycje z listy
chyba że wydrukuj sobie katalog częsci i częsc po czesci oglądaj w miare mozliwosci
najlepiej miec ze sobą kogos ogarnietego - komu nie zalezy na zakupie - lepiej doradzi
żółf
Wysłany: Nie 11:59, 20 Maj 2018
Temat postu:
No to reszta standard. Naprawa układu sprzęgła jest dość kosztowna, więc warto to sprawdzić. No weź kogoś ogarniętego w celu chłodzenia gorącej głowy
m_atrix
Wysłany: Nie 11:57, 20 Maj 2018
Temat postu:
Anonymous napisał:
hej
papiery ok dowód rej jest, karta pojazdu, jest oc jest, przegląd był do wczoraj,ale tak czy siak papiery wporzo.moto raczej do okazyjnej jazdy w koło domu bardziej polne drogi niż asfalt.
nie zauważyłem ze mnie wylogowalo sorrki zea tego gościa
Gość
Wysłany: Nie 11:55, 20 Maj 2018
Temat postu:
hej
papiery ok dowód rej jest, karta pojazdu, jest oc jest, przegląd był do wczoraj,ale tak czy siak papiery wporzo.moto raczej do okazyjnej jazdy w koło domu bardziej polne drogi niż asfalt.
żółf
Wysłany: Nie 9:46, 20 Maj 2018
Temat postu:
Po pierwsze i najważniejsze to sprawdzić papiery. Jeżeli tu zaczynają się problemy to nie ma po co oglądać motocykla.
A reszta to jak w każdym moto. Należy skupić się na elementach trudnych do odbudowania. Czyli poszukiwać śladów uszkodzeń ramy/karterów, a następnie przechodzić do drogich części eksploatacyjnych, jak się mają zawieszenia, napęd itd.
m_atrix
Wysłany: Nie 6:48, 20 Maj 2018
Temat postu: check lista ktm
Witam,
W związku z planami zakupu enduro/funbike przeglądałem rożne internetowe opinie na temat rożnych motorków,
w tym także to szacowne forum.
Nigdzie jednak nie udało mi się znaleźć swoistej check listy pomocnej przy zakupie / weryfikacji stanu motocykla.
Wiadomo, że sprawdza się odpalanie, prace silnika, wycieki, łożyska, główkę ramy, napęd, klocki etc, ale wiadomo też że każdy sprzęt ma swoje fochy i takiego zestawienia dla konkretnego sprzętu nie udało mi się nigdzie namierzyć, do tego co user to skrajnie inne opinie.
Na forum sorento bazując na najczęstszych problemach tego modelu i opisanych w service manual czynnościach, udało się stworzyć dość szczegółową check listę, bardzo pomocą przy ocenie stanu pojazdu.
Być może warto pokusić się o takie rozwiązanie z podziałem na modele etc?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin