Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 9:27, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
to własnie przełozenia bardziej enduro... na tor z tyłu miałbys wiekszą zębate |
|
|
bartex |
Wysłany: Wto 9:00, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
bully napisał: | brak tego oringu nie powinien powodować większych problemów, może przedostawąc się wiecej powietrza, ale wtedy wystarczy bardziej śrubę wykręcić by zwiekszyć dawkę paliwa.... |
To by się zgadzało bo odkręcam z książkowego 0,75 na 2-2,5 aby jechał.
Zamontuje i zobaczymy co będzie. Dzięki
henio12323 napisał: | co do przyduszania - jak pisałem sprawdź dotrysk paliwa. ja u siebie wyjałem gaxnik z paliwem, otwierałem przepustnice i kumpel stoperem mierzył czas, początkowo miałem ponad 3 sekundy! gdzie ludzie zalecają czasy do crossówek w granicach 1 sekundy... ustawiłem średnio na 1.5 -1.7 sekundy i problem z przyduszaniem znikł. |
To już opanowałem dodatkową śrubką która ogranicza maksymalne wychylenie pompki i jest znaaaacznie lepiej bo pod górę bez rozpędzania na 1wszym biegu wjadę już bez dławienia ale to jeszcze nie jest to. Szukam dalej
Jeszcze mnie zastanawia czy napędu nie mam "na tor" 14/49 to nie za szybkie przełożenie jak na 250 4t z przeznaczeniem do topienia? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 8:40, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
ja dostałem pasującego oringa w sklepie z łozyskami uszczelniaczami itp. a mam chyba identyczne pokrętło
co do przyduszania - jak pisałem sprawdź dotrysk paliwa. ja u siebie wyjałem gaxnik z paliwem, otwierałem przepustnice i kumpel stoperem mierzył czas, początkowo miałem ponad 3 sekundy! gdzie ludzie zalecają czasy do crossówek w granicach 1 sekundy... ustawiłem średnio na 1.5 -1.7 sekundy i problem z przyduszaniem znikł. |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 8:31, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
brak tego oringu nie powinien powodować większych problemów, może przedostawąc się wiecej powietrza, ale wtedy wystarczy bardziej śrubę wykręcić by zwiekszyć dawkę paliwa.
KOlejnosc jest taka: na śrubę spręzynka potem podkąłdka potem oring.
Nie da się go osobno kupić w KTM, ale powinien być w hydraulicznych sklepach, wymiar musisz sobie sam zmierzyć by otwór by równy bądź minimalnie mniejszy od sruby, a wymiar zew, pozwalał na wprowadzenie go do tego kanalika. |
|
|
bartex |
Wysłany: Wto 7:52, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Odkopuję temat bo nadal walczę z dławieniem i widzę kolejnego podejrzanego
Ktoś zna wymiar oringu na śrubie regulacji składu mieszanki?
U mnie go nie znalazłem a chodzi o ten przy sprężyce
I pytanie jaka kolejność bo mam tylko śrubę i sprężynkę. Co wchodzi pierwsze? Oring sprężynka i wkręcamy śrubę ? |
|
|
Fryzjerov80 |
Wysłany: Czw 22:12, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
miałem na 1,5 obrota ustawione i pozniej zmniejszyłem na około 1,25 obrota i na wolnych nie chciał chodzić dusiło go i gdy nagle odkręcam manetke gazu dusi go niesamowicie. dzisiaj wyciągnąłem ten pręcik co się dawkę ustawia i oring był na nim pęknięty, jutro kupię nowy(o ile taki gdzieś dostanę) i zobacze co się bedzie działo |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 21:50, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Sorki mój błąd oglądałem 2tematy i mi sie pochrzaniło z tamtym który był o 2t |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 20:44, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
jaką membrane mowa tu o 4t |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 18:45, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Możesz mieć wyrobioną membranę(jest lekko uchylona i za dużo paliwa na niskich idzie) albo spróbuj trochę zmniejszyć paliwo |
|
|
Fryzjerov80 |
Wysłany: Czw 14:42, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
na wysokich własnie spoko wszystko jedzie normalnie i lekko czasami walnie z dupy |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 19:13, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
A co się dzieje na wysokich obrotach? Strzela z rury lub coś? Z tego co piszesz to pewno go zalewa |
|
|
Fryzjerov80 |
Wysłany: Śro 18:16, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
przedmuchałem dyszę wolnych obrotów, miałem na 1,5 obrotu i dalej to samo. oring mam trochę w podejrzanym stanie więc może ciągnie lewe powietrze co ty na to?? |
|
|
nms007 |
Wysłany: Śro 7:29, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
I rozumiem, że gaźnik masz wyczyszczony?! Jeśli nie, to musowo musisz to zrobić
U mnie była taka sytuacja (zamulanie przy odkręceniu manetki gazu), po zmianie dysz na oryginalne EXC i pozostawieniu śruby mikstury na 1 obrót (za mało).
Teraz mam wykręconą ok. 1.25 i jest ok. Będę próbował też na ok. 1.5, zobaczymy czy coś się poprawi.
Aha... i jeszcze jedno - na zimnym silniku nigdy ci się nie będzie dobrze wkręcał (jeśli się mylę to proszę niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu) tak więc wszelakie testy przeprowadzaj na dobrze rozgrzanym silniku |
|
|
Fryzjerov80 |
Wysłany: Śro 7:15, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
ahaa ok dzięki. no raczej żeby brał od dołu bo jak daje mu gazu to go zamula i dopiero po chwili ciagnie. |
|
|
nms007 |
Wysłany: Śro 6:40, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Zacznij od standardowych ustawień:
iglica - 3'ci ząbek od góry
Śruba składu mieszanki - wykręcona na 1.25 obrotu
procedurę dokładnego ustawienia opisał (kilka postów wyżej) kolega KristofSX . Czyli ustawienie obrotów na 1.5tys. i kręcenie śrubą regulacyjną.
I teraz pytanie - co chcesz osiągnąć? Ogólne polepszenie osiągów moto, czy np. chcesz mieć lepszy "dół" ? |
|
|