Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
m_atrix
Wysłany: Śro 21:14, 23 Maj 2018
Temat postu:
hej,
przewidując odpowiedz poniekąd, umyłem filterek w poczciwym ludwiku i po osuszeniu w porannym słońcu nakropiłem go oliwą w spray'u i tak przygotowany zestaw umieściłem w motorze, uprzednio czyszcząc i odkurzając komorę filtra
Na moim poczciwym zadupiu na szczęście jest nie tylko asfalt, wiec dużo kurzu jest także ,ale głównie za mną
Dziękuję za szybkie i prof info.
henio12323
Wysłany: Śro 18:32, 23 Maj 2018
Temat postu:
myje sie na pewno - szkoły są rózne
są preparaty na bazie nafty ale bezpieczne - swietnie myją - teoretycznie niewiele szkodza dla filtra
są tez proszki/płyny takie hmm ekologiczne bardziej, w zasadzie zasada działania i wyglad jak zwykłe proszki do prania
opcja kolejna to własnie zwykły proszek do prania / mydło - amatorska metoda
niektórzy myja w benzynie - jak dla mnie troche rozpuszcza to filtr.
po umyciu oceniasz stan filtra - jak gabka jest uszkodzona to warto filtr wymienic jak jest ok, to trzeba nasączyc, w duke raczej latasz po asfalcie producent pewnie przewiduje nasączenie chociazby olejem przekładniowym.
mozesz sobie kupic w spreju preparaty do filtrów powietrza - gąbkowych ( bo sa tez np k&N bawełniane ) i delikatnie spryskać z zewnątrz i w srodku - taki preparat jest bardzo lepki i wyłapuje syf - w enduro opłacalne jest wziecie litrowej banki i dokładne obfite nasączenie - tak tez mozesz zabezieczyc bedzie na pewno suepr - ale płyn taki z czasem wysycha czasem troche gorzej przepuszcza powietrze itp itd ( w enduro zwykle obsługa filtra powietrza dzieje sie nawet co wyjazd wiec tam to nie problem )
m_atrix
Wysłany: Śro 9:00, 23 Maj 2018
Temat postu: lamerskie pytanie o filtr powietrza w ktm 640 duke 2 lc4
Witam,
Zacząłem sobie oglądać z bliska zakupionego duka, a ze wyczytałem na tym forum ze na filtr powietrza trzeba przy lc4 mocno uważać, od tego zacząłem.
Filtr był dziko zasyfiony, ale ze to filtr gąbkowy to pytanie czy się go myje czy wymienia?
Jeśli myje to pyt 2 czy się go czymś nasącza po umyciu i wysuszeniu?
Z góry dziękuje za info - dobrego dnia.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin