Autor |
Wiadomość |
golem |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 21:49, 28 Lis 2018 Temat postu: |
|
W ksiazce jest opisane maneta w opor wpinasz kostke puszczasz manete i sie robi czekasz chwile wypinasz i po robocie |
|
|
te300 |
Wysłany: Wto 22:57, 27 Lis 2018 Temat postu: |
|
w zestawie z nowym moto dostaje się kostkę, w air boxsie jest złącze do wpięcia, podejrzewam, że to uruchamia pompkę oleju w dozowniku (ja nie miałem potrzeby więc nigdy tego nie robiłem). |
|
|
maciek_ktmexc250tpi |
Wysłany: Pon 23:55, 26 Lis 2018 Temat postu: Pompa oleju |
|
Witam, mam podobny, a może nawet identyczny problem jak kolega.
Pytanie jak odpowietrzyć tą pompę oleju w tpi250? |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 22:12, 27 Cze 2018 Temat postu: |
|
kolega Pisiek zrobił aferę z zepsutym motocyklem KTM kupionym w Nowym Targu (nie ma tam dealera czyli pewnie kupił motocykl i nie zapłacił VAT) a nie napisał co było przyczyną awarii ?! Będzie miał odwagę i się przyzna ? |
|
|
Fourier |
|
|
thomas-74-74 |
Wysłany: Pią 20:40, 08 Cze 2018 Temat postu: |
|
Raczej nigdzie by nie dostał takiego rabatu |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:34, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
bo ktmsklep ma tragiczne terminy dostaw
proponuje poszukac lepszego sklepu |
|
|
thomas-74-74 |
Wysłany: Czw 20:53, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
To przeca całe internety są zapchane złamanymi KTM-ami(a zapomniałem ze tu moje jest mojsze) a na części też raz czekałem prawie miesiąc(ktm sklep) 2 tyg też się ziomkom trafiało GG u nas nie ma ale do Szreka zero problemów z klamotami,zapewne jak się trafi.Jak to nie ma wyboru ino Beta |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 7:42, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
kup bete to sie zaprzyjaźnisz ze spawaczami ram przy okazji albo gasgasa - bedziesz czekał miesiac na częsci. o sherco nie wspomne takze czy chcesz czy nie kochać musisz |
|
|
Pisiek |
Wysłany: Śro 21:53, 06 Cze 2018 Temat postu: |
|
Mam nadzieję że jutro się wszystko okaże i Mam też nadzieję że nie stracę sympatii do do marki Ktm. |
|
|
e46 |
Wysłany: Śro 20:24, 06 Cze 2018 Temat postu: |
|
Można gdybać, że jeśli to jakiś kod OBD (jeśli podłączyli jakiś komp diagnostyczny uniwersalny) to:
P0883 TCM Power Input Signal High - jakieś zwarcie zasilania sygnału ze skrzyni (ale chyba w tym moto takiego nie ma)
P1883 Engine Coolant Level Switch Circuit Failure, GEM - chyba też takiego czegoś brak w TPI
Często tak jest że uniwersalne interfejsy diagnostyczne pokazują bzdury rozpoznawalne tylko na "firmowym" kompie
Dla przykładu w samochodach na uniwersalnym sprzęcie diagnostycznym nagminnie mylony jest czujnik uderzenia bocznego z czujnikiem zapięcia pasów
Odnośnie gwarancji, to przecież wiadomo że w KTM wyczynowych jest "do bramy i się nie znamy" |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:03, 06 Cze 2018 Temat postu: |
|
nie wiem co oni w ogóle odczytali za błąd i czym
w ktmie jakie kody spotykałem to wszystkie były 4 cyfrowe ( i 4 cyfry inne w nawiasie ) nigdy sie nie rozgryzałem co te kody znacza - bo zawsze przy kodzie jest po angielsku opis błędu wiec tutaj cos dziwnie im wyszło |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 19:32, 06 Cze 2018 Temat postu: |
|
to słabiutko. Szczególnie z kompem, który robiony jest pod zaledwie kilka motocykli i nie działa jak powinien |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:28, 06 Cze 2018 Temat postu: |
|
siedzi gosc w zasadzie to w bratysławie - bo tam jest oddział ktory obsługuje polske czechy i jeszcze kilka panstw, on jest polakiem i z nim sie załatwia tematy. - jednego goscia nie ma i juz nikt ci nie pomoże praktycznie. ( czasem zdalnie w kompie grzebią inni pracownicy ale zgłasza sie do tego jednego goscia) |
|
|