Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Śro 18:21, 13 Cze 2018
Temat postu:
wiem że tragiczny jest ten rozrusznik, po 2011 nie lepszy
ale nie rozumiem czemu nazywasz to wada względem rocznika starszego
akurat w hard enduro zawodnicy rezygnuja z rozruszników
ee tutaj z potencjałem nie przesadzaj miałem GG z 2006 roku i ciezko mi powiedziec co ciekawiej jeździ. gasgas tez ma pare ciakawych patentów i przede wszystkim bardziej trialowo jeżdzący silnik - czyli cokolwiek dołem jedzie, EXC to tak średnio ( gasgas miał w standardzie w tych latach np 2 mapy zapłonu co było niezłym bajerem jak na tamte czasy )
własnie wg mnie najwiekszy problem starych dwuciachów to charakterystyka pracy silnika - troche zerojedynkowa, słaby dół, za mocna góra
razzr294
Wysłany: Śro 17:15, 13 Cze 2018
Temat postu:
XR 600 fajny sprzęt, z odpalaniem uczy pokory
, co do kata to modele od 2008r. mają jakiś tragiczny ten rozrusznik, osobiście spotkałem 3 typy ludzi z ww. modelem:
1. Rozrusznik jest ale padnięty i nikt go nie rusza
2. Rozrusznik jest zdemontowany i zaślepiony otwór
3. Rozrusznik jest i działa ale założony został od modelu 2011
Osobiście widzę bardzo mocną potrzebę rozrusznika na zawody hard enduro gdzie motocykl zgasł, trzymamy go na hamulcach a chcemy odpalić i wspinać się dalej do góry, wtedy gdy nie ma jak faktycznie kopnąć tego motocykla, jeśli jednak chodzi o jazdę hobbystyczną to bynajmniej mój egzemplarz nawet po wydachowaniu na podjeździe odpala bez problemu, zazwyczaj jak zjeżdżam z podjazdu to wbijam 2, puszczam sprzęgło i już jest odpalony
, jeśli jednak chodzi o zmęczenie kopaniem to kopie się taki motocykl bardzo lekko, sam byłem zdziwiony że kopka nie stawia jakiegoś ogromnego oporu więc tego bym się nie obawiał, po zażegnaniu problemów z ustawieniem gaźnika motocykl pali od jednego kopnięcia zimny czy ciepły więc reasumując jeśli szukasz sprzęta na którym chcesz łapać poważniejsze imprezy hard enduro to w ogóle poleciłbym model od 2011r, jeśli jednak szukasz sprzęta na hobbystyczne wypady to taki 2005r na pewno wystarczy co oczywiście nie oznacza że modele 2004-2007 są jakieś słabe, powiedziałbym że wręcz przeciwnie, problemem który był głównie usprawniany w modelach późniejszych jest właśnie trakcja bo sam silnik to niezła petarda
z dwusuwowych trzech setek w tych pieniądzach KTM to opcja z największym potencjałem sportowym, przykładowo taka Husqvarna WR 250/300 z 2010r. nie umywa się nawet do odpowiedniego exc z 2005r.
Jakbyś chciał porównać jakieś inne sprzęty z podobnym rocznikiem to nie ma zbytnio nawet do czego przyrównać bo ani gas gas, ani beta w tych latach nie była konkurencyjna dla KTMa
Rocco
Wysłany: Śro 15:56, 13 Cze 2018
Temat postu:
Chodzi dokładnie o sprzęt z olx: EXC 300 Bydgoszcz w zestawie z przyczepką i innymi rzeczami (nie mogę dodać linka bo nowe konto)
Daleko nie mam a potrzebuje też przyczepki na przyszłość więc taka opcja mi odpowiada. Jeśli wszystko by było sprawne i faktycznie selekcja A tak jak rozmawiałem przez tel z właścicielem to warto brać ten sprzęt?
patryk46
Wysłany: Śro 15:22, 13 Cze 2018
Temat postu:
Nie jestem jakimś ekspertem ale jeździłem jakiś czas na początku bez rozrusznika i mimo że się dało to wiele razy po glebie na jakiejś ścianie żałowałem że nie działa(Aku było padnięte). Teraz nie wyobrażam sobie jazdy bez rozrusznika. Mały szczegół ale w trudnych sytuacjach naprawdę cieszy
henio12323
Wysłany: Śro 12:10, 13 Cze 2018
Temat postu:
tylko ze na XR600 nikt nie atakuje wąwozów np
odpala raną i do wieczora nie muszą gasic przy turystycznej jeździe wiec racja zalezy co kto lubi
razzr294
Wysłany: Śro 11:51, 13 Cze 2018
Temat postu:
Wychodziły wersje exc-e z 2007r z rozrusznikiem ale jeszcze w starej budzie, co do posiadania e-startera lub nie powiem tyle, że ludzie posiadają takie sprzęty jak XR 600 i nie płaczą jak trzeba go kopać, kwestia gustu
Rocco
Wysłany: Śro 11:41, 13 Cze 2018
Temat postu:
Hmmm niby do tego exc 2005r mam niedaleko. Facet sprzedaje cały zestaw, przyczepka do transportu motocykla, ciuchy, drugi komplet plastików, drugi kompletny wydech i sporo innych rzeczy w dość ciekawej cenie. Mechanicznie niby selekcja A i po remoncie zrobione 12mth. Jeśli faktycznie stan techniczny będzie spoko to myślę że warto
henio12323
Wysłany: Śro 11:21, 13 Cze 2018
Temat postu:
w 2007 nie masz rozrusznika w ogóle - wiec osobiscie wolałbym mieć taką opcje, niz nie miec jej w ogóle
ergonomia zawieszenia tez jest na + dla 2008 roczników. wiec to czy lepsze ładne 2007 czy niecio bardziej styrane 2008 - to juz kto co woli, ja bym raczej wolał dłuzej poszukac i wyhaczyc 2008
razzr294
Wysłany: Śro 10:48, 13 Cze 2018
Temat postu:
Miałem ten sam dylemat i ostatecznie wybór padł na 2007r, od 2008r założyli m.in. rozrusznik który ciągle się psuje a co za tym idzie trzeba było dołożyć instalację elektryczną i jak mniemam akumulator, pomijając zmianę dotyczącą zawieszenia wybrałbym bardziej zadbany egzemplarz po prostu a taki czasem ciężko trafić na Polskim rynku, jeździłem i szukałem to tragedia jakie pieniądze ludzie chcą za zgruzowane sprzęty...
henio12323
Wysłany: Śro 8:25, 13 Cze 2018
Temat postu:
niby róznice nie duze, troche inan kosmetyka wyglądu, jakas membranka, jakies inne zawieszenie które z wyglądu sie nie rózni ( moze poza kolorem ) ale realnie jest przeskok znaczny. motocykl po 2007 roku sie znacznie lepej prowadzi, zawieszenie mimo tej samej konstrukcji pracuje duuuzo lepiej. - co roku praktycznie sa jakies kosmetyczne zmiany i miedzy poszczególnymi rocznikami kolosalnej róznicy nie ma, ale kilka lat do przodu i fury na prawde duzo lepiej jeżdzą - zwłaszcza po przeskoku na inne modele ram czyli 07/08 11/12 16/17
mazi-1986
Wysłany: Śro 7:19, 13 Cze 2018
Temat postu:
Moim zdaniem warto, to już nowszy model, na pewno będzie lepszy, a później łatwiej odsprzdasz.
Rocco
Wysłany: Wto 22:10, 12 Cze 2018
Temat postu: EXC 300 2005 czy warto dołożyć
Witam. Stoję przed wyborem zakupu motocykla. Zastanawiam się nad exc 250-300 w 2t. Obecnie mam opcję zakupu 300tki z 2005 roku. Docelowo chciałem kupić coś młodszego od 2007-2008+.
Jakie dokładnie zmiany zostały wprowadzone w tych rocznikach oprócz zawiasu, map zapłonu i membrany vforce? Czy warto dokładać 2-3 tysiące pln do nowszego sprzętu?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin