Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
m_atrix
Wysłany: Sob 20:55, 16 Cze 2018
Temat postu: edit:syf w gażniku
Hej,
Po zalaniu środka do czyszczenia układu paliwa jest lepiej, gaśnięcie ustało, aczkolwiek chodzi jakoś inaczej.
Mam wrażenie ze bez umycia i regulacji gaźnika się nie obejdzie,
to przy okazji wymiana świecy dla pewności.
Po regulacji gaźnika dam znać na ile pomogło.
update 20180619
dziś pierwszy dzień przygody z aso ktm_w-wa
Jak się okazało sprawdzenie i regulacja luzu zaworowego i gaźnika nie jest taka prosta
Podobno mój duke2 nie ma seryjnego gaźnika, tylko mikuni i to bez podpiętego tps. aż jestem ciekawy jak ta historia się zakończy
update 23.06.2018
Moto odebrane w czwartek,ale nie było kiedy napisać.
Posiadany w KTM gaźnik okazał się normalnym seryjnym gaźnikiem - mechanik źle spojrzał - ale jednak patrzył od pon wieczór do czwartku
Zawory były rozregulowane, więc jak najbardziej im się należało, podobnie jak gaźnikowi, do tego chłopaki podpięli TPS, choć jakiś "fachura" po odpięciu wtyczki, wrzucił ja pod bak w okolice wydechu i się ciut przysmażyła - tym niemniej udało się ja użyć.
Przy okazji wymienili świece na nową dostarczoną przeze mnie ngk i poprawili po jakiś poprzednich paprakach, niepoodkręcane śrubki.
Reasumując jak to w aso, nieterminowo, drogo ale na koniec efekt niezły, motor chodzi ładnie, równo i nie strzela.
Pozdrowienia dla aso KTM W_wa
henio12323
Wysłany: Sob 15:57, 16 Cze 2018
Temat postu:
brzmi jak np niedrozny układ wolnych obrotów w gaźnku - cos sie mogło przypchać. skoro jest ok to mozna tak jeździc ale pewnie kiedys dla pewnosci warto cały gaxnik wziac na "serwis" p[rzejrzeć ocenic, umyc powymieniac zuzyte elementy.
te srodki do czyszczenia paliwa wcale dobre nie sa, potrafia rozpuszczac syf w baku który idzie dalej do gaźnika - a tak byl niegroźny
m_atrix
Wysłany: Pią 21:19, 15 Cze 2018
Temat postu: ktm 640 duke2 lc4 625 - strzela, czasem gaśnie
Witam,
Od zakupu minął niespełna miesiąc, a już przyszedł czas na pierwsze fochy
ktm 640 duke2 lc4 625 ccm 2003r
Dokładniej do środy było wszystko super,motor palił na dotyk i nic się nie działo. W środę jak zawsze odpalenie na ssaniu od strzału, nagrzanie i w drogę, po przejechaniu ok 3-4km, zwalniam przed rondem,a motor gaśnie.
Myślałem ze nie mam paliwa wiec na rezerwę i odpalam ponownie, ale kiszka, odpalił dopiero na ssaniu będąc rozgrzany.
Idąc tym tropem wykręciłem o 1/4 obroty te długą śrubę przy gaźniku i było lepiej, ale obroty wzrosły ponad 2k.
Świecy jeszcze nie oglądałem wiec nie wiem w jakiej jest kondycji. Filtr prałem i smarowałem wiec to nie to, olej nowy, filtry nowe, do baku zalałem profilaktycznie środek do czyszczenia układu paliwa.
Było kilka testów na postoju i póki co pali i chodzi jak dawniej,ale nie wiem jak się zachowa w drodze.
Poprzedni właściciel chwalił się ze wyciął dbkillery, ale nie wspominał o jakiś regulacjach etc, wiec we wtorek planuje wizytę w aso ktm na regulacje gaźnika i kontrole zaworów.
Macie jakieś sugestie na co warto zwrócić uwagę przy tej okazji?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin