Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 6:59, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
10w40 |
|
|
gandzo85 |
Wysłany: Pon 6:54, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
Kupie motocyklowy. 10w40 czy 20w50? |
|
|
żółf |
Wysłany: Pią 13:44, 04 Maj 2018 Temat postu: |
|
Jak wlejesz motocyklowy to niczym nie ryzykujesz. Samochodowy nie może mieć dodatków, które będą ślizgać sprzęgło. Lotosa mam przetestowanego |
|
|
gandzo85 |
Wysłany: Pią 13:24, 04 Maj 2018 Temat postu: |
|
Pany, wlac mineral samochodowy czy motocyklowy? |
|
|
żółf |
Wysłany: Wto 16:47, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
Ja zawsze na dotarcie leje najtańszego mineralnego lotosa z beczki. Jedna jazda, max 20-30 minut i wymieniam olej z filtrem. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 15:29, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
najtaniej chyba to jakis motul 5100
bez sensu jest odpalanie i żeby moto stało - najgorsze co mozna zrobic. odpal na 3 minuty, i potem jeździj. zmien olej po 5 godzinach. i potem wlej docelowy.
teraz to juz smigaj na tym szkoda zmieniac na gorszy olej. |
|
|
gandzo85 |
Wysłany: Wto 13:12, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
Jaki olej zalać na docieranie i kiedy zmieniać?
Wlałem 10w50 full syntetyk na odpalenie- wiem mój błąd :/ Moto łącznie pracowało może z 10 minut z kilkoma przerwami półgodzinnymi na tym oleju i przegazowywałem mu manetką także na wolnych wogóle nie pracował niemlaże. Odpalane było na minutę, dwie. |
|
|
Pczester |
Wysłany: Wto 12:31, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
Normalne, ale zamiast odpalać i pozwalać mu pracować na biegu jałowym, lepiej wsiadaj i jeździj tak jak wyżej koledzy pisali. Praca na jałowym mu nie służy. |
|
|
gandzo85 |
Wysłany: Wto 11:11, 01 Maj 2018 Temat postu: |
|
Exc 450 rfs 2004 r. Czy to normalne podczas docierania, ze przykapca na niebiesko po dadaniu gazu tak w miare raptownie manetka, na biegu jalowym? Moto jeszcze wlasciwie nie jezdzone, odpalone na kilka razy na kilka minut, z przerwami 30 minut na ostygniecie... Nowy nicasil Langcourt, tlok vertex na 0.06 setek. To normalne przy docieraniu ze podkapca troche na niebiesko? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 11:23, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
wszystko przesmaruj, cylinder, tłok i same pierscienie. i składaj wszystko w czystosci |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Wto 11:08, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Okej a tłok z pierścieniami wkładać na sucho do cylindra i przesmarować tylko powierzchnię cylindra olejem? |
|
|
Poramańcz |
Wysłany: Pon 22:57, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Ostro ale z umiarem. |
|
|
4tSTUNT |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:17, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
powinno wyglądac jak najlepiej
ogólnie trzeba smigac na rozgrzanym silniku, ale nie mozna przegrzac. trzeba smigac w róznych zakresach obrotów pod róznyum obciązeniem. nie mozna przeciazac silnika, czyli nie gonimy przelotówki 10 km v maxem. to tak w skrócie. nie jestes pierwszy który o to pyta, poczytaj duzo dokładniejsze poradniki. np motomana ( wszystko znajdziesz w google ) |
|
|
skalim1 |
Wysłany: Pon 21:03, 02 Kwi 2012 Temat postu: Docieranie |
|
Witam, jak powinno wyglądać docieranie nowego tłoka pierścieni i cylindra wyczynowej 450? |
|
|