Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 7:01, 10 Lip 2018
Temat postu:
pracuje na codzien z takimi maszynami - dla najnowsyzch ktmów czy zakładasz akrapa czy oem wydech - mapa jest ta sama, i bez zadnej sondy sie wszystko odnajduje
bully
Wysłany: Pon 22:35, 09 Lip 2018
Temat postu:
niestety tak to nie zadziała, kat ma tylko temperatury i podciśnienie na dolocie i wgrane mapy które ktoś sobie wymyśłił pewnie metodą prób i błedów, z tego robi sobie wyliczy dawkę i kąt, ale bez sondy nie zrobi korekt długoterminowych, więc nie ma się co "rozjechać". ale najlepiej musiałby się wypowiedzieć ktoś z KTM
można zrobić test np zmniejszając ciśnienie pompy, czy ecu sobie poradzi z wydłużeniem czasu czy będzie po prostu ubogo aż tlok się roztopi
henio12323
Wysłany: Pon 21:24, 09 Lip 2018
Temat postu:
technikiem nie jestem - ale nie potrzeba sondy by dobrać skład mieszanki
sonda pozwala jedynie maksymalnie zubażac mieszanke i działa ona zwykle na "jednostajnym" gazie - czasem stare wtryskówki maja wyczuwalny moment jak komp przechodzi na dzialanie sondy i po kilku sekundach jazdy na jednostajnym gazie zaczyna silnik inaczej pracowac
komputer z kolei widzi inne parametry z których dobiera skład, pewnie jak sie "uwalnia" wydech to spada podcisnienie - które jest monitorowanie czujnikiem i juz jakis sygnał jest
to tak samo jak działanie kontroli trakcji - czujników w kole nie ma - a jakos motocykl wie kiedy jest uslizg koła - moduł w ułamkach sekund odczytuje z jaka prędkoscią rosną obroty silnika względem otwarcia przepustnicy - jak wydaje mu sie że cos za szybko sie wkręca silnik - znaczy ze jest uslizg i ucina moc - a wydawało by sie że bez czujnika kontrola trakcji nie bedzie istnieć
bully
Wysłany: Pon 14:15, 09 Lip 2018
Temat postu:
henio12323 napisał:
chociaż moze warto skasowac parametry adaptacji wtrysku, i dać mu sie ustawić na nowo
A to to ma sondę? Bo ja jeszcze nie widziałem sondy w kacie, przeważnie tylko zaślepki są.
A jak nie ma sondy to na jakiej podstawie się ustawi
henio12323
Wysłany: Śro 19:27, 27 Cze 2018
Temat postu:
zalezy który rok, do 2017 ( albo nawet 16stego ) jest w ktmie dostepna inna mapa - warto ją wgrać. później juz mapa jest ta sama dla akrapa i seryjnego wydechu wtedy nie musisz robić nic.
chociaż moze warto skasowac parametry adaptacji wtrysku, i dać mu sie ustawić na nowo
Zenek
Wysłany: Śro 10:54, 27 Cze 2018
Temat postu: ktm dołożenie powerbomby
Witam! Posiadam ktm exc-F 250 six days z 2016 roku, mam w nim tłumik akrapovica którego zamontowali odrazu w salonie ktm. Zdecydowałem się dołożyć powerbombe, czy Musze coś regulować ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin