Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tomjag
Wysłany: Wto 11:32, 03 Lip 2018
Temat postu:
A to sorry, dziękuje za wyjaśnienie.
henio12323
Wysłany: Wto 6:49, 03 Lip 2018
Temat postu:
nie nie do konca tak jest to nie jest wolne koło.
i w zaden sposób nie ogranicza hamowanie silnikiem - moze jedynie " rozpiać " napęd jak juz sie dotaczasz bardzo wolno np 5 km h troche zalezy jak sie ustawi sprzęgło,
Tomjag
Wysłany: Pon 21:15, 02 Lip 2018
Temat postu:
Czyli takie "wolne koło" montowane w 2-taktach. Uniemożliwia albo ogranicza to hamowanie silnikiem. To rzeczywiście do dupy ustrojstwo
henio12323
Wysłany: Pon 17:59, 02 Lip 2018
Temat postu:
na forum było nie raz- nie jedna osoba ma pewnie cos tego typu
działa to tak że na wilnych obrotach nie ma siły odsrodkowej która "zapina" sprzęgło czyli sie rozłacza, czyli wbijasz bieg puszczasz sprzęgło a moto stoi - dodajesz gazu i sprzegło sie załącza i zaczyna jechać. troche tak jak np napęd w pile spalinowej. troche tez jak w skuterku.
z tego co kojarze masz duke - tam takie ustrojstwo ani troche nie jest potrzebne - a nawet troche utrudnia to zycie bo wg mnie ma wiecej wad niz zalet.
przez ten sprzet ciezej chodzi sprzegło ( klamke cięzej wcisnąc - wiekszy jest opór ) jak sie dotaczasz do swiateł to nie do konca wiadomo kiedy sie sprzęgło rozłączy, twierdza że jest nizsza temperatura sprzęgła - ja mam odwrotne wrazenia i wiem że te sprzegła zawsze łapią uslizgi wiec szybciej sie sprzegło zuzywa ( tu zalezy od jazdy tez i kierowcy )
moze meic to sens np w góry na potoki wbijajac sie po kamieniach - nie trzeba trzymac palca na sprzegle, wiec mocniej mozna trzymac kiere ( ma to znaczenie po dłuzszej jeździe gdzie juz sił brak ) i w zasadzie jedyne zastosowanie jak dla mnie sensowne
Tomjag
Wysłany: Pon 11:06, 02 Lip 2018
Temat postu: Automatyczne sprzęgło.
Oglądając sklep KTM-a znalazłem takie coś:
https://ktmsklep.pl/28532900000-rekluse-radius-x-centrifugal-force-clutch-kit
Czy ktoś o tym słyszał ustrojstwie?
Czy może ktoś to już montował?
Jak to naprawdę działa?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin