Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Śro 8:38, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
w którym miejscu te wyżłobienie?
FAktycznie patrze na fiszki w 2000 roku tego nie było jeszcze, a w 2001 jest nawet cylinder inny, ma inne te boczne klapy.
Czyli te wyżłobienie jest na tym stoku co przykręca siedo cylka na trzy śruby? To dzisiaj biore to na tokarke i przerobie, bo mi tez przepuszcza.
kto mi zrobi fote tego elementu? |
|
|
trdy |
Wysłany: Śro 8:14, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
ktm exc 300 2001 ma oring i jest na niego specjalne wyrzłobienie |
|
|
bully |
Wysłany: Śro 7:24, 11 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Gdzie tam jest oring? NIe ma na co nawet założyc. Dyfuzory po roku 2003 mają oringi starsze są na stożek montowane. |
|
|
tedy |
Wysłany: Wto 15:13, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
na 4t kozak jestem dlatego przesiadka na 2t zobaczymy co do wody to mysle ze moze korek slabo trzyma, tak tlumik tłusty od oleju a i jak odpale to spaliny ida spod dyfuzora a oring jest na swoim miejscu jak załozyłem grubszy to go wydmuchalo dyfuzor potraktowałem palnikiem zeby syf z niego usunąc ale nie pomogło |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 14:06, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
tedy napisał: | wiem że w manualu jest na 35Nm ale dla pewnosci dokręciłem mocniej przeciez to w niczym nie przeszkadza. piszcie jakies propozycje bo przeciez woda tak sama z siebie nie ubywa |
wg mnie przeszkadza. i tak dobrze ze ci gwinty nie poszły, przykręcać m8 do aluminium 50Nm
tak koniec w 2t zawsze bedzie tłusty, chyba że jestes taki kozak i maneta non stop odkręcona |
|
|
Czepek |
Wysłany: Wto 13:25, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
usyfiona od oleju ? |
|
|
tedy |
Wysłany: Wto 9:36, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
jeszcze jedno moje pytanie koncowka tlumika jest mokra po jeździe czy to normalne? jeżdżę w pełnym zakresie obrotów mieszanka 1:50 |
|
|
tedy |
Wysłany: Wto 9:23, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
wiem że w manualu jest na 35Nm ale dla pewnosci dokręciłem mocniej przeciez to w niczym nie przeszkadza. piszcie jakies propozycje bo przeciez woda tak sama z siebie nie ubywa |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 9:01, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
tedy napisał: | Witam pojawił sie nowy problem ubywa mi płyn z chłodnicy wezykiem przelewowym mozliwe ze działo mi sie to wczesniej ale zająłem sie ubytkiem oleju, wlałem płyn tak 1 cm nad blaszki a po wyjezdzeniu baku blaszki sa na wierzchu nie widac żadnych bąbli powietrza jak odpale, głowice dokrecilem na krzyż kluczem dymometrycz... 50 Nm nowe oryngi |
a 35Nm trzeba. mnie też po jeździe ubywa, uznalem to za normalne, nowy korek, dobrze odpowietrzone. |
|
|
tedy |
Wysłany: Wto 8:25, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
chłodnice odpowietrzyłem |
|
|
maciek |
Wysłany: Wto 6:41, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
A jak zalałeś chłodnice to odpowietrzyłeś je? |
|
|
tedy |
Wysłany: Pon 20:41, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Witam pojawił sie nowy problem ubywa mi płyn z chłodnicy wezykiem przelewowym mozliwe ze działo mi sie to wczesniej ale zająłem sie ubytkiem oleju, wlałem płyn tak 1 cm nad blaszki a po wyjezdzeniu baku blaszki sa na wierzchu nie widac żadnych bąbli powietrza jak odpale, głowice dokrecilem na krzyż kluczem dymometrycz... 50 Nm nowe oryngi |
|
|
tedy |
Wysłany: Pią 21:15, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
problemem okazała sie uszczelka miedzy karterami wymieniłem i jest ok przestal kopcic i ładnie wkreca sie na obroty wczesniej był lekko zamulony przez niespalany olej dzieki za pomoc |
|
|
bully |
Wysłany: Pią 7:28, 06 Kwi 2012 Temat postu: |
|
uszczleka uszczelką, ale sprawdź powierzchnie karterów, czy są idealnie równe czy coś nie wystaje lub nie ma dziury. Uszczelka ma mieć 0,5mm. chińskie się nadadzą bo sam takie mam i nic mi nie cieknie. Do tego nawet pasują bez przeróbek
Frez na tulejce do walu tam ma sie schować oring.
Szczerze wątpie że olej ucieka ci pod wał. wtedy by musiało dmuchac z odmy, bo przecież pod tłokiem robi się spore ciśnienie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:35, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
skoro lubisz rozpoławiac silnik to nie ma problemu |
|
|