Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Czw 7:55, 05 Kwi 2012
Temat postu:
no przeciez pisze tobie że lepiej...
jeszcze kwestia czy fizycznie ogarniesz wiekszy sprzęt, ale to juz twoja decyzja
derbi na złotym silniku fabrycznie są mocniejsze niz na srebrnym
bear1997
Wysłany: Śro 22:28, 04 Kwi 2012
Temat postu:
czyli lepiej jakąś dt np 125 lub derbi
a o co chodzi z ty na złotym silniku?
henio12323
Wysłany: Śro 22:09, 04 Kwi 2012
Temat postu:
na twoim miejscu szukał bym mocnego enduro
do takich zabaw. hm CRE, cos po tuningu yamaha dt 50, derbi senda na złotym silniku itp..
dlaczego ? dlatego że szkoda męczyc 85 po błocie, takie sprzety są stworzone na tor MX, ganianie po lasach szybko wykonczy silnik. oczywiscie chyba że masz kase, co jakies 20-30 mth musisz wymienic tłok, do 5 tłoków wytrzyma cylinder, co 2-3 tłoki idzie nowy korbowód, a jak korba to i łozyska silnika + uszczelki. nie mówiac o tym ile sprzet pali ;d i jak trzeba dbac np o czystosc filtra powietrza, czy oleje.
w DT czy HM nie musisz tak sie bawic, choc tez trzeba lac dobre oleje, filtry są bardziej zabudowane wiec nie trzeba ich prać co wyjazd. na dłuzszych lesnych prostych bedą sie spisywały podobnie jak wyczynówka
choc bedą miały gorsze pszyspieszenie, ale do zabawy po błocie po lesie itp sprzet na początek w sam raz
bear1997
Wysłany: Śro 21:58, 04 Kwi 2012
Temat postu:
w crossach to co w skład utrzymania w chodzi i co ile to trzeba robić ?
bear1997
Wysłany: Śro 21:56, 04 Kwi 2012
Temat postu:
NA MOTO JEŻDŻE PARE LATEK A CODZI MI ŻEBY POJEŹDZIĆ TROCHE PO TORZE PO LESIE I W CIĘŻSZYM TERENIE, NP. BŁOTKO
KristofSX
Wysłany: Śro 21:48, 04 Kwi 2012
Temat postu:
hej
a czemu nie setka? ile masz lat? jakie doświadczenie z moto?
za 5k pln rocznikowo masz ok 2002-2004 - czyli sprzęt nie pierwszej młodości ale jeszcze spoko do jazdy, oczywiście jeśli trafisz na dobry /nie zajechany. zawsze lepiej zostawić sobie jakąś kwotę w kieszeni, bo po zakupie zawsze coś wychodzi do poprawki.
henio12323
Wysłany: Śro 21:36, 04 Kwi 2012
Temat postu:
zalezy czy masz kase na utrzymanie, i zalezy gdzie chcesz tym jeździc... nie bedziemy strzelali czy sie opłaca czy nie. równie dobrze moze ci sie opłacac kupic yamahe DT
bear1997
Wysłany: Śro 21:32, 04 Kwi 2012
Temat postu: ktm sx 85 19/16
witam jestem tu nowy i czy opłaca mi sie kupować ktm 85 19/16 jak mam 173 cm i 55 kg
mam do wydania tylko 5 tys
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin