Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Śro 11:58, 08 Sie 2018
Temat postu:
Po wymianie tłoka i tulei powinieneś wyregulować gaźnik.
Jeżeli tego nie zrobiłeś to masz przyczynę.
Dobrze jakbyś napisał lub sam sobie sprawdził dlaczego i z czego czyścisz tą świecę?
Patryk987456
Wysłany: Pon 8:54, 06 Sie 2018
Temat postu:
Właśnie ktm nie dymi, poszperam coś w gaźniku
henio12323
Wysłany: Pon 6:35, 06 Sie 2018
Temat postu:
grzanie i przegrzewanie to jedno - ale gaźnik na pewno da sie dostroić pod panujace warunki, mi brzmi na zalewanie jakies mocne, moto dymi jak odkręcisz gazu ?
Patryk987456
Wysłany: Nie 21:22, 05 Sie 2018
Temat postu:
Teraz to już trocche za późno, narazie muszę zrobić coś z obrotami
amek721
Wysłany: Nie 21:19, 05 Sie 2018
Temat postu:
jeżeli zamontujesz go w komorze spalania to tak
główną wadą tulei jest gorsze oddawanie ciepła w stosunku do nicasilu. Mówiąc obrazowo chłodnice będą zimne, ale sama tuleja będzie gorąca, a tym samym tłok itp.
Gość
Wysłany: Nie 20:49, 05 Sie 2018
Temat postu:
Skoro za dużo ciepła to może rozwiązaniem jest jakiś wentylator?
henio12323
Wysłany: Nie 19:57, 05 Sie 2018
Temat postu:
jak po czyszczeniu swiecy jest lepiej to pewnie gaźnik do regulacji
r2r
Wysłany: Nie 19:32, 05 Sie 2018
Temat postu:
Te silniki nie lubią tulei, za dużo ciepła produkują żeby na niej dobrze to działało.
Patryk987456
Wysłany: Nie 14:10, 05 Sie 2018
Temat postu: Ktm exc 450 rfs problem z wolnymi obrotami
Witam. Mam pewien problem z ktm exc 450 rfs. Niedawno wymieniałem tłok i cylinder, założyłem tuleje. Mam problem z ktm, ponieważ nie mam wolnych obrotów, czym jest to spowodowane? Dodam, że dzieje się to na rozgrzanym silniku. Dwa razy robiłem tak, że odkręciłem świece wyczysciłem i motor chodził. Dziwny zbieg okoliczności? Czy może fajka, cewka łapie przebicie?
Wcześniej motor gasł mi rozgrzany, cylinder poszedł do poprawki, teraz problem z wolnymi obrotami.
Pomocy
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin