Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
folebot
Wysłany: Nie 1:41, 02 Wrz 2018
Temat postu:
to napewno jest zblokowany ^^
bredzi
Wysłany: Pon 11:45, 20 Sie 2018
Temat postu:
Jak motor pracuje po odblokowaniu? Czy gaz jest bardzo czuły i rwie jakie się go trochę doda czy dopiero jak wchodzi na obroty. Czy begi są takie krótkie jak przed odblowaniem?
Nie znam się jest to mój pierwszy motor. Przejechałem z 7 h i jest dla mnie chyba już za słaby. Mam wrażenie że przy tych 18 km bo chyba tyle ma, męczy się silnik.
henio12323
Wysłany: Śro 10:38, 08 Sie 2018
Temat postu:
odpisałem ci na PW, czesci zadnych nie potrzebujesz tak na prawde, jedynie co to warto miec korek do sondy lambda w wydech, zaslepke po sondzie w wiazke żeby wtyczki nie syfic, zebatke przód 13z ( taka szła rozblokowana
800 zl sporo
bredzi
Wysłany: Śro 10:00, 08 Sie 2018
Temat postu:
Ok. Czyli tak czy siak najlepiej dać go do serwisu. Dzwoniłem
to mówili że to koszt 800 zł.
Jakie rzeczy można samemu zrobić i j a kich części do tego potrzebuje. Bo zestaw nie mam chyba kompletny. Jedyne co mi zistalo tochy jakąś kostka lub zaślepka.
henio12323
Wysłany: Wto 6:31, 07 Sie 2018
Temat postu:
hehe to cos go nie zrozumiałes albo źle tłumaczył
blokad w takim motocyklu fabrycznie jest kilka
1) niektóre rzeczy mozesz robic sam inne nie.
odblokowanie takiego motocykla wiaze sie z 1) wyjeciem katalizatora na łączeniu kolektora z koncówką, wywalenie sitka z końca wydechu, wywalenie kryzy w dolocie ( na gumie airboxa przed wtryskiem ) wywalenie sondy lambada i zaślepienie jej korkiem z zestawu. i w zasadzie mechanicznie to tyle
teraz sie podpina pod kompa i wgrywa odpowiednią mape.
pytanie co masz nakombinowane - raczej bys czuł czy msz 14 KM czy 47
róznica znaczna,
tak masz zmienne mapy, pod zbiornikiem paliwa jest przewód biało czarny który zaleznie od tego czy jest zmostkowany czy nie daje inną mape, dodatkowo pod kanapą przy module gdzies jest wtyczka z wpiętym donglem, przy spiętym przewodzie, obwód idzie przez dongla, i zaleznie od tego dongla masz jeszcze kilka róznych map chyba łącznie jest ich 9. ( oryginalnie jest ustawione rozpieta jedna mapa, i wpięta druga nabardziej skrajne ) mozna kupic akcesoryjny "kołowrotek" z wszystkimi 9cioma mapami.
tylko że to nie są kolosalne róznice takie mapy, niektórzy w ogóle róznicy nie czują
bredzi
Wysłany: Pon 21:32, 06 Sie 2018
Temat postu: Pełna moc
Cześć
Posiadam KTM EXC 350 model 2016. Dealer KTM tłumaczył mi że ma w tumniku śrubę z sitkiem i jak jest wkręcona to ma ograniczoną moc 14 KM. Jak się ją odkręcić to ma pełną moc chyba 47 KM.
Odkreciłem i nic😮 moc taka sama.
Teraz mam parę pytań :
1. Co trzeba zrobić żeby miał pełna moc. Czy da radę samemu tu ogarnąć czy trzeba jechać z tym do KTM?
2. Gdzieś słyszałem że maping i że są trzy tryby. Ze można wybrać tylko dwa i jest przełącznik żeby wybierać między tymi trybami.
3. Czy szkodzi silnikowi taka zredukowana moc?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin