Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 15:03, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
silnik ze statorem i modul to nie cala instalacja , wiazki elektryczne dla sem i kokusana sa zupelnie inne. Chociaz byl jeszcze pradnica sem a modul kokusana i osobno cewka WN |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 9:36, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
z tego co pamietam pomaranczowy idzie do aku i po przekreceniu zapłony ma podawac 12v do modułu, bez aku iskry nie bedzie.
dla 100% pewnosci sprawdz na schemacie |
|
|
klio86 |
Wysłany: Nie 9:17, 08 Kwi 2012 Temat postu: Ktm lc4 640 po swapie |
|
przepraszam czarno biały przewód |
|
|
klio86 |
Wysłany: Nie 9:16, 08 Kwi 2012 Temat postu: Ktm lc4 640 po swapie |
|
Rama sprzed 97 a silnik 2001. Moduł mam taki jak ma być do kokusana bo taki mam stator tylko intryguje mnie brak iskry i co podłączyć do modułu pod czarno niebieski przewód... |
|
|
DawidKTM |
Wysłany: Nie 0:05, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Jak by kolega nie znalazł odpowiedzi to zapraszam na stronę motocdi,com (nowa odsłona forum zaplon,fora,pl ) napewno pomożemy |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Sob 23:36, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
nie bardzo rozumiem co w koncu masz ? silnk z 2001 czy rame z przed 1997 ? moze wsadziles silnik z zaplonem KOKUSANA do ramy z instalacja pod SEM ? |
|
|
klio86 |
Wysłany: Sob 23:09, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Poszukuje kogoś w okolicach wadowic, bielska lub krakowam kto posiada lc4 640 bym mógł sprawdzić u niego moduł by wykluczyć usterke... Bardzo prosze o pomoc. |
|
|
klio86 |
Wysłany: Sob 23:04, 07 Kwi 2012 Temat postu: Ktm lc4 640 po swapie |
|
Witam, mam problem ze swoim ktm lc4 640 rocznik 2001. Sprwa wygląda tak. kupiłem silnik 640 (czarny z rozrusznikiem i kokusanem) do ramy z lc4 przed 1997, silnik chyba ok tylko mam taki problem:
Bak iskry, cały silnik posiadał zapłon i impulsator jednak bez modułu. Zakupilęm moduł u gościa który klnie sie ze moto chodziło do końca więc moduł musi być sprawny... Posprawdzałem opornosci statora i impulsatora i wynoszą odpowiednio 0,8 ohm i 90 ohm więc chyba w normie, sprawdzałem napięcie przy kopaniu ale niestety zwykłym miernikiem i jest to na statorze ok 10V i impulsator 0,2 V więc chyba też ok...
I tu nasuwa mi sie pytanie czy poprostu moduł jes uszkodzony i gośc mnie wykiwał czy nie podłączyłem jakiegoś sygnału do modułu.
Z modułu wychodzi 8 przewodów:
- dwa do zasilania ze statora
- dwa do impulsatora
- jeden masa
- jeden cewka WN
- jeden gaszenie kolor pomarańczowy
- i jeden wolny niewiem do czego podłączyć o kolorze biało czarnym.
PROSZE O POMOC.
Pozdrawiam tel 880104180. |
|
|