Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Jesien
Wysłany: Czw 10:44, 13 Wrz 2018
Temat postu:
Jak by ktoś szukał midwesta do Brembo to mam takowego do sprzedania:)
lukas88lag
Wysłany: Wto 21:45, 11 Wrz 2018
Temat postu:
Fakt nie jeździłem tym długo, ale na pewno nie było efektu 0-1. Klamka brała w połowie swojego skoku i działało to płynnie - mowa o zestawie: pompa 9'tka + midwest.
W tym TPI na samym midwescie sprzęgło brało na samej górze.
Też o tym słyszałem, tzn. że mała pompa do końca nie wysprzęgla a midwest potęguje to doznanie, ale w terenie się to sprawdzało (to był wyjazd w Bieszczady i tereny z dość sporą ilością potoków, podjazdów ziemisto-skalnych itp.)
Nie zaglądałem oczywiście pod pokrywę, ale rzeczywiście może być tak, że odczucia odczuciami, a tak naprawdę sprzęgło nie pracuje w swoim pełnym zakresie dlatego piszę tylko o wrażeniach i o tym, że nie było efektu szarpnięcia przy wbiciu pierwszego biegu na postoju (moto było rozgrzane) czy to efektu 0-1 jak w crossówkach.
rams
Wysłany: Wto 20:32, 11 Wrz 2018
Temat postu:
Tylko lepsza jest jazda jak mamy większy skok sprzęgła, łatwiej złapać trakcję.
henio12323
Wysłany: Wto 20:19, 11 Wrz 2018
Temat postu:
u mnie na samej pompie 9 mm nie ma zapasu wysprzeglenia ( regulacja wkręcona na max, a na zimnym z rozrusznika na biegu nie odpale bo moto jedzie ) klamka midwest tez skraca skok wiec jest własnie jak rams mówi - troche wieksze ryzyko zjarania sprzegła
chociaz w ciezki teren na takim półsprzegle czasem duzo łatwiej jeździc - łatwiej łapac trakcje, a sprzęgła są pancerne ( w stosunku do starszych ) i i tak ciezko je zabic - ale na pewno znacznie wpływa na zywot takie połączenie
rams
Wysłany: Wto 20:01, 11 Wrz 2018
Temat postu:
Takie używanie pompa 9 i klamka midwest to prowadzi do szybkiego zużycia sprzęgła. Nie dość, że prze klamkę jest skrócony skok i przez pompę 9, sprzęgłem się nie da operować płynie tylko 0-1. Uważam, że bez sensu jest używanie takiej klamki. W ciężkim terenie sprzęgło ma działać płynnie a nie 0-1.
lukas88lag
Wysłany: Wto 19:42, 11 Wrz 2018
Temat postu:
Jeździłem ostatnio na 2 sztukach Husqi TE300i i tam było "combo" pompa 9'tka + klamka midwesta i powiem szczerze, że był efekt wow - bajka.
Ostatnio testowałem 300tpi z seryjną pompą (nie mam pojęcia czy tam jest 9,5 czy 10) + klamka midwesta i takiego efektu nie było, fakt, trochę lżej, ale bez szału.
"Mała pompa" + klamka midwesta lub coś na jej wzór robi niesamowity efekt, wydawało mi się, że mocniejszy podmuch wiatru byłby w stanie wcisnąć klamkę. Chłopaki od Husq upalają już ok. roku ten zestaw i mówią, że nie było sytuacji, w której było blisko jej uszkodzenia klamki, a jeżdżą w dość trudnym terenie, ale poniżej 400 zł chyba ciężko wyrwać oryginalnego midwesta.
henio12323
Wysłany: Śro 19:30, 22 Sie 2018
Temat postu:
ile ta klameczka 350 zl ?
to pompa jakakolwiek sprawna warta jest ze 300 zł, nowa 600-650 zł bezproblemu do kupienia to wychodzi to samo co cena klamki
( a jeszcze jakby sie uszkodziła to strata gorsza)
żółf
Wysłany: Śro 15:17, 22 Sie 2018
Temat postu:
Też uważam, że pompa o mniejszym tłoczku mogłaby być lepszym rozwiązaniem, szczególnie w nowym moto, gdzie pompę można dobrze sprzedać jeszcze. Jednak klamka sporo tańsza od pompy.
rams
Wysłany: Wto 13:02, 21 Sie 2018
Temat postu:
sxf 350 2016r
blu77
Wysłany: Wto 12:57, 21 Sie 2018
Temat postu:
zakupiłem od forumowego kolegi taką klamkę, szkoda kasy na to wg mnie
mam pompe brembo "10" i chodzi tak samo jak oryginalna w mojej 350
może kiedyś uda mi sie dorwać pompę 9-tkę i wtedy bd wieksza różnica
w jakich modelach szła pompa o oznaczeniu 9 ?
thomas-74-74
Wysłany: Śro 20:03, 15 Sie 2018
Temat postu:
Ja sam zrobiłem klamke koszt 20 złotych za jakąś klamke u olka nie liczę prądu gazu i tiga więc da się tanio tylko trza pomyśleć
henio12323
Wysłany: Śro 15:01, 15 Sie 2018
Temat postu:
i teraz pytanie czy nie lepiej sprzedac oryginalną pompe
i kupic mniejszą, mieć tanie klamki i miec podobny efekt
( ja u siebie załozyłem z 10tki na 9tke, chodzi mega lekko, moze nie tyle co moto chce jechac po wbiciu biegu, ale czuje że wczesniej bardziej wysprzeglał )
żółf
Wysłany: Śro 11:26, 15 Sie 2018
Temat postu:
Używam takiej klamki od początku sezonu. Sprzęgło chodzi dużo lżej. Nie zauważyłem, żeby sama klamka miała palić sprzęgło, jeżeli jest dobrze wyregulowana. Klamka sprawia wrażenie super pancernej. Jedyny minus, wynika z czystej fizyki, bo klamka wywołuje mniejszy faktyczny ruch tłoczka w pompie, więc nie wysprzęgla w 100% i np. na zimnym sprzęgło ciągnie, a na normalnej klamce nie występuje to zjawisko.
blu77
Wysłany: Pon 14:41, 13 Sie 2018
Temat postu: klamka midwest
Hej, jak to jest z tymi klamkami , nie palą one sprzęgła i nie wywołują efektów ubocznych ? Faktycznie siła do wcisniecia jest 50% mniejsza ?
Łatwo taka klamkę rozwalić przy glebie ?
Są już może zamienniki opierające sie na tej samej "technologii" ?
Chetnie przeczytam wasze opinie.
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin