Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
adam.poznań
Wysłany: Czw 20:04, 23 Sie 2018
Temat postu:
ale lc4 waży tyle ile moje ducati, to bez sensu, chce coś lekkiego, motor zabieram na wakacje kamperem, już to ducati 178kg mocno dociąża, ledwo się mieszczę w 3,5tony a exc w teori wazy ponad 50kg mniej, jeszcze go nie ważyłem (ale to dokładnie sprawdzę), póki co, rozebrałem go co do jednej śrubki, muszę go zrobić pod siebie, żeby mi pasował.
Crocop82
Wysłany: Czw 20:03, 23 Sie 2018
Temat postu:
hihihi....żeby odszukać w moim KTM tzw. luz to chyba muszę być po godzinnej lekcji Jogi
tak poważnie to normalka tak jak to w życiu trzeba sobie pomóc nieraz ręką
henio12323
Wysłany: Śro 21:47, 22 Sie 2018
Temat postu:
to wyczynówka zaden zawodnik sie nie zastanawiałby nad lampką - a tylko niepotrzebnie zwiekszyło by to skomplikowanie i wage
moze bardziej wolałbyś ktma LC4 a nie EXC
adam.poznań
Wysłany: Śro 21:40, 22 Sie 2018
Temat postu:
dzięki za info, o tą lampkę też miałem zapytać, myślałem że gdzieś można to podłączyć, ale chyba producent nie przewidział... kurcze szkoda...
mentor
Wysłany: Śro 8:34, 22 Sie 2018
Temat postu:
Stary jak byś miał tak łatwo wyczuwalny luz w takim moto to ta maszyna by miała opinie jak Yamaha R6 do 2000 roku. Gdzie przez "ten luz" sypały się skrzynie a biegi wypadały jak mleczaki u dziecka
To przejście musi być jak najmniejsze. Nic tak nie daje skrzyni w palnik jak właśnie przejście z 1 biegu na 2 bieg.
Dla mnie osobiście skrzynie w katach oceniam bardzo dobrze.
Musisz do tego przywyknąć i tyle. W katach niestety nie ma zielonej lampki, która by Ci pokazała neutral
henio12323
Wysłany: Wto 13:39, 21 Sie 2018
Temat postu:
troche tak ma a troche ma znaczenie olej i stan sprzęgła, skrzyni zreszta też
to generalnei wyczynówka - w sporcie nie ma potrzeby wbijania luzu wiec jest to utrudnione do maksimum.
ale jak sprzegło ciągnie - czyli wlany " gęsty" olej albo przekładki są juz w kiepskim stanie to wtedy tez ciezej bedzie ten luz wbić. u mnie np na castrolu nie dało sie wbic w ogóle, na motulu nawettym 15w60 było lżej wbic
KristofSX
Wysłany: Wto 9:44, 21 Sie 2018
Temat postu:
no 'ten typ tak ma"
podobno są magicy którzy poprawiali fabrykę i skrzynia działała płynniej ale raczej trzeba się do tego przyzwyczaić.
w nowszych modelach wcale nie jest lepiej
w lesie najłatwiej znaleźć luz na końcu podjazdu
blu77
Wysłany: Wto 9:24, 21 Sie 2018
Temat postu:
normalne w ktm
adam.poznań
Wysłany: Wto 8:31, 21 Sie 2018
Temat postu: skrzynia biegów 450 exc
Witam wszystkich, jestem tu nowy, na wstępie chciałem się przywitać!!! Właśnie kupiłem exc 450 model 2003-2007 mam pytanie odnośnie skrzyni biegów - strasznie trudno wbić neutral, zawsze wpada II lub do dołu wpada I ręką delikatnie jeszcze się udaje, ale w butach to a-wykonalne, czy to oznacza koniec skrzyni? przy zakupie nie zwróciłem na to uwagi, dopiero jak leciałem przez miasto i chciałem na światłach dać luz... a tu niespodzianka. Można coś zaradzić? spotkał się ktoś z takim problemem?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin