Autor |
Wiadomość |
Rafi80 |
Wysłany: Pon 8:54, 08 Lip 2024 Temat postu: |
|
A ta zwezka w którym miejscu jest? |
|
|
Pajka |
Wysłany: Nie 20:37, 07 Lip 2024 Temat postu: |
|
U mnie w Huśce było podobnie po zmianie wydechu z Akrapa na oryginalny. Moto punkt jechało do serwisu do Elbląga na wgranie nowej mapy. Pomogło tylko troszkę. Okazało się, że łapal lewe powietrze, wymiana króćca przy silniku załatwiła temat. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 13:05, 01 Lip 2024 Temat postu: |
|
Dziś ustawie tps na 0.57 0.6 9becnie 0.5 |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 7:51, 01 Lip 2024 Temat postu: |
|
rób diagnostyke pełna, tps wtrysk cisnienie paliwa.... |
|
|
husa66 |
Wysłany: Nie 5:31, 30 Cze 2024 Temat postu: |
|
Udało się rozwiazać problem. Mam to samo exc 350 2018 |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 9:53, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
U mnie w EXC-F 350 2018 w sumie do samego początku pojawiał się problem strzelania z wydechu i dławienia na zimnym i ciepłym silniku. Wyglądało to jakby silnik był za bardzo zamulony na obrotach i nie zdążył ogarnąć szybkiego wkręcenia go na obroty - pomogło wkręcenie śruby regulującej obroty o jakieś pól do max 1 obrotu aż usłyszałem, że obroty minimalnie się podniosły - na tą chwilę już wszystko jest ok. |
|
|
Pajka |
Wysłany: Pią 14:46, 31 Sie 2018 Temat postu: |
|
Poszukaj w dziale giełda, ktoś wystawiał kable do regulacji TPSa dużo taniej, sam od niego kupułem, ale.nie było nawet czasu, żeby sprawdzić. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:37, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
tak na prawde sonda moze byc wkrecona - musi byc tylko rozpięta wtyczka,
chociaż ciezko mi powiedziec co da zmieniona odblokowana mapa z wpięta wtyczką - mozliwe że nic, bo pewnie mapa uwzględnia brak sondy i ją ignoruje - ale tu pewnosci nie mam, pierwsza rzecza jaka robie przy przygotowaniu motocykla pod sprzedaż to ją wykręcam i wkręcam dodany do zestawu korek/zaślepke |
|
|
skotniol |
Wysłany: Wto 20:12, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
Cytat: | moge ci szybko opisac jakie sa blokady
1) katalizator na połączeniu koncówki wydechu z kolektorem, 2) sitko na koncu koncówki wydechu, 3) zwęzka w dolocie. 4) sonda lambada, po tym trzeba wgrac odpowiednią mape, i zaadoptowac nastawy - i ma chodzić dobrze. jak ktos wgrał złą mape, albo nie wywalił wszystkich blokad moga byc takie problemy |
sonda lambda jest wkręcona w kolektor czyli pełnego odblokowania nie było ? |
|
|
KristofSX |
|
|
skotniol |
Wysłany: Nie 19:09, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
Masz może jakiś namiar gdzie można taki kupić ? ten kabel powyżej co wkleiłem to koszt 36$ |
|
|
major000 |
|
|
skotniol |
Wysłany: Nie 19:00, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
czy macie do regulacji TPS-a kupiony specjalny kabelek czy idzie to jakoś obejść bez ?
swoją drogą szkoda że do tych nowych enduro na wtrysku niema czegoś podobnego jak Tuneecu do 690/990, ułatwiło by to mocno życie |
|
|
major000 |
Wysłany: Nie 17:43, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
Regulacja tps pomaga bo robilem to kilka dni temu. Mapa pewnie jest jeszcze lepszym rozwiązaniem ale kurde to już lekka przesada żeby bulić prawie 4 dychy za moto, które trzeba jeszcze wozić do serwisu na poprawki mapy. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 17:36, 26 Sie 2018 Temat postu: |
|
ja sprawdzałem 0.42 0.44 0.46 0.56.0.69. 0.72 i 0.76
i jakoś wyszło że na 0.44 chodzi najlepiej (chyba ) |
|
|