Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bully
Wysłany: Nie 12:48, 03 Lut 2019
Temat postu:
uwaga odkopuje swój temat.
Kupował ktoś kit do lag 4cs regulacja dobicia na dole? gdzie to można tanio ostać, co polecacie?
bully
Wysłany: Pon 19:49, 24 Wrz 2018
Temat postu:
To zrobiłes zwykłego open chambera
są mody gdzie przenoszą comp na dół na obie lagi, a na górze zmienia się kierunek z comp na reb w jednej ladze. Ogólnie patent 4cs nie jest zły ale trochę za bardzo skomplikowali sobie życie. Lepiej wychodzą dwukomorówki wp czy showa tc czy kyb sss.
henio12323
Wysłany: Pon 15:18, 24 Wrz 2018
Temat postu:
ja u siebie przerabiałem wywalałem ten fioletowy uszczelniacz z jednej z komór i cały olej chyba mozna było np góra zalać.
zmieniłem też te "pociski" dawalem dwa jednokolorowe chyba odbiciowe, ale przez ta modyfikacje przestał dobrze wytłumiać koniec skoku i potrafił dobić do oporu
bully
Wysłany: Pon 14:51, 24 Wrz 2018
Temat postu:
chyba zależy od wersji, bo patrząc po setting listach co roku zmieniali coś. w 2015 zmienili cały hydrostop, widocznie coś musiało nie pasować.
moje jest 2013 od znajomego 2014. i mamy ten sam problem.
przykładowo: zeskakując z skarpy ok 1,5metra na dwa koła słychać stuk dobicia przodu.
henio12323
Wysłany: Pon 13:37, 24 Wrz 2018
Temat postu:
to ciekawe bo w moim fabrycznym 4CS z 1 roku produkcji własnie jedyna rzecz jaka mi pasowała to lądowanie w płaskie - mega miekko tłumiło jak na endurowy zawias.
mniejsza poduszka poprawi tlumienie - spręzy sie bardziej powietrze i bardziej wytłumi ale najwiecej efektu da zmiana hydrauliki
bully
Wysłany: Pon 11:14, 24 Wrz 2018
Temat postu: 4CS poziom oleju i inne mody
Podzielcie się proszę doświadczeniami z 4CS. Robiłem już drugi taki zawias w tym jeden mój prywatny i problemem zawsze jest zbyt mała progresywność tego zawiasu. W górnej i środkowej części pracuje to dobrze, ale dół niestety dobija podczas zeskoków i lądowań, rozwiązaniem problemu na pewno nie będzie ustawienie na twardo całości.
Jako że moje nadgarstki już mają dość to pytam czy ktoś kombinował z większym napięciem wstępnym sprężyny, bądź wyższym poziomem oleju.
Z tego co wiem wyższy poziom oleju nie wpływa na pracę zawieszenia w górnej częsci. Może zmniejszyć przepływ oleju w hydrostopie?
Zawias obecnie po remoncie, spręzyna pod moją wagę, poduszka powietrzna 5mm mniejsza niż serwis - 105mm, odpowietrzony oczywiście prawidłowo.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin