Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ciernik
Wysłany: Wto 22:02, 25 Wrz 2018
Temat postu:
Od 17 roku to dopiero czuć różnicę
EXC 450 nie było nieudanych (no może trochę 2008r)
Kupuj co Ci się podoba.
rams
Wysłany: Wto 20:46, 25 Wrz 2018
Temat postu:
W Polsce RFS obrósł mianem kultu niezniszczalnego silnika jak 1.9 TDI. Taka prawda, że to już jest przestarzała konstrukcja, która słabo się ma do silnika z lat 2012-2016.
henio12323
Wysłany: Wto 19:20, 25 Wrz 2018
Temat postu:
wg mnie serwisowo nowe 450tki wychodzą taniej niz dfobite RFSy - raz pod kwestia tego że nie maja setek motogodzin wyjezdzonych ( w stosunku do rfs) dwa że wytrzymuja dłuzej bez serwisów - wymagaja jednak troche wiecej opieki - lepszy olej, czesto zmieniany, odpowiednie dbanie o filtry itp.
drozej moze wyjść jak przyjdzie grubsza wymiana, typu zawory, serwis dołu silnika, ale stosunkowo na wieksza ilosc sezonów wyjdzie taniej.
a moto jeździ znacznie znacznie lepiej, RFS prowadzi sie juz przy roczniku 2012 w góre jak WSK, jak wyzej opisane - nowsze są ergonomiczniejsze, pozycja za kółkiem znacznie lepsza, zawias znacznie lepiej wszystko wybiera - mozna byc duzo szybszym i jeździc bezpieczniej na nowszej maszynie.
także jezeli masz wybór i mozliwosc to sie nie ma nad czym zastanawiac, tym bardziej że cena RFSów jest raptem kilka tysiecy nizsza niz wtryskówki
Dominik81
Wysłany: Wto 18:04, 25 Wrz 2018
Temat postu:
To bardzo udany model.Miałem 2014r, zrobiłem 100mh bez żadnych problemów.W przeszłości miałem kilka rfs, miedzy tymi motocyklami jest przepaść na korzyść wtryskowego modelu.Czas nie stoji w miejscu...podwozie,silnik,ergonomia,zawieszenie,sposób oddawania mocy to wszystko na korzyść modeli na wtrysku.Co do samej ekspleatacji to wszystko zalezy od kultury serwisowej,oleje,filtry na czas i motocykl jeżdzi bezawaryjnie.Myśle,że warto przesiąść się,różnice będzie dobitna.
bully
Wysłany: Wto 17:16, 25 Wrz 2018
Temat postu:
łudzisz się, że między 2005 a 2016 nie będzie różnicy?
loczek
Wysłany: Wto 15:49, 25 Wrz 2018
Temat postu: Ktm EXC 450 2016 rok zakup
Witam.
Na tą chwilę jeżdzę na rfs 450 i chce mi się czegoś nowego. Wymyśliłem sobie enduro na wtrysku i padło własnie na 450 exc z 2016 rok a dokładnie takiego jak tu w aukcji, który jak na mój gust to wygląda jakby nikt nim specjalnie nie jeździł.
olx.pl/oferta/ktm-exc-450-zarejestrowany-1-wl-2016-rok-przebieg-54h-2155-km-CID5-IDvjt3X.html#71196b8788
Póki co RFSa nie będę sprzedał, bo jest w super stanie, ale chyba spróbowałbym też tego nowszego. Możecie mi poradzić, podać jakieś opinie, na co zwrócić uwagę, jak z awaryjnością tego rocznika itp. Bo moj obecny sprzęt 13 letni pali na strzała i przy wymianie tłoka zimą tuleja pokazywała zero zużycia, dlatego nie chciałbym kupić czegoś ciekawszego nowszego co okaże się badziewiem, bo wiadomo nie wszystko co nowe jest lepsze
. No i przedewszystkim czy różnica w zachowaniu motocykli obecnego i tego nowego jest znacząca i warta inwestycji. Jeżdżę lekkie enduro, sporadycznie tor. Dzięki wszystkim za opinie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin