Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Patryk94
Wysłany: Pią 7:21, 12 Paź 2018
Temat postu:
Dobra dzięki, jak nie ogarnę, będę się kontaktował
henio12323
Wysłany: Czw 20:41, 11 Paź 2018
Temat postu:
pracuje w KTM i przejeżdzam przez markuszów praktycznie raz w tygodniu
jakbys potrzebował cos to pisz
a co do problemu - opcje są takie - albo xle ustawione zawory, albo nie działajacy/ zdemontowany/ zuzyty dekompresator - ale automatyczny - nie ten na lince. bez niego nie zakręci rozrusznik. dalej opcja to zuzyte sprzegielko jednokierunkowe - zuzte stawia opory i rozrusznik staje - zwykle jak pada to potrafi się sklinować zapinając napęd - kopiąc kopką po sklinowaniu czasem potrafi zakręcic rozrusznikiem ( zwykle na chwilke chociazby i sie rozłącza ) kolejna opcja to źle wyregulowany gaźnik - mocno uniesiona przepustnica jak jest to nie zakręci ( chociazby spróbuj sobie u kolegi w 520 odkrecic gaz do konca i zakrecic rozrusznikiem - bedzie miał duuuze opory, a jak zakręci moze to swiadczyc też z kolei o kiepskim spręzaniu czyli kiepsko ustawione zawory, albo nieszczelnosci ale mega dobry układ rozrusznika ale moje 525 na nowym sprzegiełku i idealnym silniku chyba by idealnie nie zakręcił na otwartym gazie.
także pare opcji jeszcze do sprawdzenia masz
brak wysprzeglika nie ma znaczenia zadnego
Patryk94
Wysłany: Czw 19:55, 11 Paź 2018
Temat postu:
Witam ponownie panowie, Ktm poskładany ogólnie odpalil wali marchewami i strzela podejrzewam że zbyt bogata mieszanka,na początku walił tak że aż rura od wydechu zrobiła się czerwona , okazało się że jakaś odma była odlączona i ciągnął lewe powietrze. Ale to myślę kwestia regulacji, ale w sumie nie w tym tkwi problem. Odpalany jest zazwyczaj z pychu,raz odpalił z kopa, i dalej tkwi w tym problem,że nie chcę kręcic z rozrusznika, gdy jest wciśnięty odprężnik kręci normalnie po odpuszczeniu odprężnika rozrusznik staje, bez odprężnika wcale nie chcę zakręcić. Dodam że rozrusznik to MITSUBA SM-14 12V w kolegi exc 520 kręci normalnie , nie wiem czy ma coś do rzeczy brak wysprzęglika, jutro już będę go miał. Nie mam pojęcia co mu jest, na tą chwilę rozkładam ręce , jak nic nie wymyślę będę szukał jakiegoś specjalisty od ktm w lubelskim.
Patryk94
Wysłany: Pią 21:18, 05 Paź 2018
Temat postu:
Więcej nie będę, dzięki:)
henio12323
Wysłany: Czw 17:41, 04 Paź 2018
Temat postu:
wałek na pewno nie jest oryginalny - ciezko powiedziec z czego to nawet, chyba słyszałem że hot cams robi - ale nie mam pewności
luzy serwisowe 0.1 ssace 0.12 wydechy
i edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim
Patryk94
Wysłany: Czw 17:16, 04 Paź 2018
Temat postu:
Przy okazji składania , jakie bedą idealne luzy zaworowe?
Patryk94
Wysłany: Czw 17:14, 04 Paź 2018
Temat postu:
Patryk94
Wysłany: Czw 17:13, 04 Paź 2018
Temat postu:
No ja już gaźnik odkręciłem
To jak jest ktoś w stanie zweryfikować czy wałek o tych nr. jest przypisany do 520? WW-MG02 NO:15
henio12323
Wysłany: Śro 20:10, 03 Paź 2018
Temat postu:
poogladaj sobie w necie jak to wyglada, sa chociazby filmiki na YT
ale oprócz samego czyszczenia wazna jest diagnostyka, sprawdzenie całego układu, drożnosc, ocena elementów - kazdy element gaźnika jest wazny i dość dokłądnie wykonany, wszelkie odchyłki od normy prowadzą do problemów
thcoca
Wysłany: Śro 18:08, 03 Paź 2018
Temat postu:
Jednen wyczysci gaznik wieczorem przy piwku drugi nawet go nie odkreci... Pojecie wzgledne
Mialem podobny problem i byl winny zabrudzony gaznik. P.S. wg wyszukiwarki masz 520
Patryk94
Wysłany: Śro 15:34, 03 Paź 2018
Temat postu:
Co do regulacji i czyszczenia gaźnika jest to mocno skomplikowana czynność?
Patryk94
Wysłany: Śro 15:33, 03 Paź 2018
Temat postu:
Tak, jest dekopresator, chciałem dodać zdjęcia wałka, ale jestem zbyt świeży na forum i wyskakuje komunikat . Wałek jest 100% nowy i widnieją na nim nr. WW-MG02 NO:15 jest ktoś w stanie to zidentyfikować po tym nr.? Bo być może jest założony zły wałek za długie krzywki czy coś . Mam nadzieję że w przyszłym tyg już będę go składał.
hacker33
Wysłany: Śro 10:58, 03 Paź 2018
Temat postu:
A masz ten automatyczny dekompresator na wałku czy nie?
Bo co Ci po nowych zaworach jak nie masz autedeko. Z nowymi zaworami będzie jeszcze gorzej bo będzie jeszcze lepszy spręż.
Patryk94
Wysłany: Śro 10:30, 03 Paź 2018
Temat postu:
Mam zaprzyjaźniony serwis motocyklowy, więc łańcuch , zawory i uszczelkę już zamówiłem . Dam głowicę do roboty poskładam i mam nadzieję że problem z przełamaniem ktm przy odpalaniu zginie, ewidentnie go blokuje gdy tłok jest u góry.Prąd nigdzie nie ginie bo próbowałem go kablami od aku samochodowego, i na krótko , dalej to samo. Jakie będą efekty , na pewno napiszę . Będę potrzebował jeszcze wysprzęglika i być może rozrusznika , ale to się jeszcze okaże
henio12323
Wysłany: Śro 9:00, 03 Paź 2018
Temat postu:
nie, drugi dekompresator jest na wałku rozrzadu wydechowym
mam dostep pisz na PW co potrzeba
cena dobra pytanie co to za zawory
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin