Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Wto 8:37, 16 Paź 2018
Temat postu:
Zwłaszcza na gaźniku gdzie można samemu bawić się w mody dolotu i wydechu.
Dobre pierdolnięcie miałby quad z silnikiem z hondy xr650r
henio12323
Wysłany: Pon 12:53, 15 Paź 2018
Temat postu:
tak RFS kazdy prosty silnik z hard enduro bedzie lepszy,
Achmed e30
Wysłany: Pon 12:21, 15 Paź 2018
Temat postu:
Ten 525 to ten legendarny rfs? Nie jest łatwo znaleźć coś takiego, a 690 jest już kilka zrobionych tylko w Ameryce, chciałem trochę poeksperymentować bo mam quada bez silnika, pomyślę o tym 525
henio12323
Wysłany: Sob 7:37, 13 Paź 2018
Temat postu:
tu tez sie zgodze
czuły jest na to układ i ma mały zakres samoadaptacji, wrzucanie akrapa wiąze sie z wgraniem mapy typowo pod ten wydech i moze byc jak kolega wyzej napisał że na całkiem pustym krótkim wydechu pracować dziwnie wiec praktycznie układ musiał by pozostac bez zmian
ogolnie nie wiem czemu sie uparłeś na 690 - silnik jest spory, cięzki drogi w zakupie, trudny w zaadoptowaniu - nie lepiej kupic silnik od np EXC 525 ? duzo łatwiej pewnie o taki piec, nie potrzeba praktycznie nic zeby go odpalic - poza elementami silnika, wystarczy kawałek cewki i modułu w zasadzie.
hacker33
Wysłany: Pią 8:53, 12 Paź 2018
Temat postu:
I kompletny układ wydechowy:)
Ten silnik działa tylko na kompletnym oryginalnym układzie wydechowym. Jakakolwiek zmiana nawet końcówki wydechu powoduje, że silnik bez wgrania odpowiedniej mapy gaśnie, falują obroty itp.
Jeżeli więc wsadzisz do quada i zrobisz custom wydech to czeka Cię wyprawa do kogoś kto ogarnia mapy zapłonowe w 690.
henio12323
Wysłany: Czw 15:30, 11 Paź 2018
Temat postu:
z tego co wiem to ma, mówiac cala wiazka mam na mysli CAŁA anie tylko układ rozruchowy silnika, wiec musi byc komplet
Achmed e30
Wysłany: Czw 7:37, 11 Paź 2018
Temat postu:
A czy ten motocykl na jakieś zapezpieczeczenie w stylu immobiliser'a, nie trzeba mieć jeszcze kluczyka i stacyjki?
henio12323
Wysłany: Śro 21:18, 10 Paź 2018
Temat postu:
komplet czujników - np cisnienia z airboxa, i tyle, wiązke najlepiej jak najbardziej kompleta przełozyć
Achmed e30
Wysłany: Śro 21:09, 10 Paź 2018
Temat postu: Swap silnika smc 690 do quada
Witam, chciałbym zamontować silnik 690 do quada i mam pytanie:co będzie mi potrzebne żeby silnik odpalił. Napewno wtrysk, aparat zapłonowy moduł silnika, wiązkę czy ktoś się orientuje czy będę potrzebował coś więcej aby silnik mógł funkcjonować w innej ramię?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin