Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kaszi
Wysłany: Pon 11:03, 11 Cze 2012
Temat postu:
Mam całego ktm lc4 600 sprowadzonego z Anglii na części, silnik w bardzo dobrym stanie.
WhiteWolf
Wysłany: Pią 21:06, 27 Kwi 2012
Temat postu:
Troszkę mi się zaszło z tymi fotkami, ale już mam
a więc:
Zaznaczyłem na ślizgu miejsce które jest mocniej przetarte, zostało tam z 1 mm grubości. Mniemam, że ślizg do kosza? Drugi lekko muśnięty, ale ma wgniot od napinacza.
http://www.wgraj.org/zdjecie/73589
http://www.wgraj.org/zdjecie/73590
Cylinder - mechanik stwierdził, że jeszcze ost sekcję przelata na tym nicasilu, intrygujące jest te podtarcie (nie wyczuwalne pod palcmi). Pożyje jeszcze?
http://www.wgraj.org/zdjecie/73591
I taka rzeźba, której by się Michał Anioł nie powstydził
Ten kapturek od nowszego kata, ma małe rysy na zewnątrz. Planuje kosz.
http://www.wgraj.org/zdjecie/73592
WhiteWolf
Wysłany: Pon 16:06, 16 Kwi 2012
Temat postu:
Niestety silników w alledrogo jak na lekarstwo. Rozumiem, że muszę szukać jednostki bez wałka wyrównoważającego, bo w ramie jest dosyć ciasno, aye?
Ślizgi jako takie mają jedynie przebarwienia w miejscach gdzie stykają się z łańcuchem i małe odgniecenie od napinacza. Sam nie wiem ile jeszcze pożyją.
Nareszcie chyba mogę podesłać fotki, wieczorem wrzucę.
Rysiek24
Wysłany: Pon 9:23, 16 Kwi 2012
Temat postu:
moze lepiej uzywany silnik od nowszego modelu ?
bully
Wysłany: Pon 9:16, 16 Kwi 2012
Temat postu:
tłok ok 600 korba prawie 800zł łańcuch 400, uszczelki koło 300 tez napewno. ceny detaliczne. Do tego dochodzi włożenie korby, docieranie zaworków, inne rzeczy ktore dopiero wyłażą po rozbiórce. itd itp.
Sam zdecyduj czy jest tyle wart, i czy i ile bedziesz na tym jeździł.
Rysiek24
Wysłany: Nie 23:31, 15 Kwi 2012
Temat postu:
jesli widzial bys te czesci na zywo , albo mial gwarancje ze w razie kichy odsylasz i oddaja kase to mozna by pomyslec o uzywkach. Co do slizgow to nie koniecznie , w 20 letniej kawie KLR kupilem nowe i nie roznily sie absolutnie niczym od tych co mialy juz 20 lat.
WhiteWolf
Wysłany: Nie 11:31, 15 Kwi 2012
Temat postu: Czy warto remontować?
Witam wszystkich.
Poradźcie mi czy warto brać się za remont 620 z 94r.? Przytarł mi się lekko tłok, ale i łożyska na korbie mają luz. Wał pewnie też by dostał je nowe. Łańcuszek na 10 z 14 ząbków, no i ślizgi by poleciały. Podejrzewam, że czeka mnie konkretna generalka i spore koszty. Nie wiem tylko czy warto inwestować w pełnoletnie moto, a opinie o tym, że pierwsza 620 nie umywa się wytrzymałością do następcy 640 wprawił mnie w lekkie zakłopotanie. Czy warto inwestować w najgorszym wypadku w używany tłok, ślizgi etc?
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin