Autor |
Wiadomość |
Royas |
Wysłany: Pią 23:10, 19 Paź 2018 Temat postu: |
|
wszystko orginal czyli pod moja wage |
|
|
motoandrzey |
Wysłany: Pią 8:45, 19 Paź 2018 Temat postu: |
|
a sprężyny masz pod swoją wagę? Jeśli będą za twarde to przestawianie zawieszenia nie wiele pomoże |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 21:27, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
zbroja odpada mam nowa ale na starej zbroi tez betonuje ciuchy mam luźne
klamek nie testowałem i mam je skierowane w dol sprawdzę to |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:34, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
na pewno kiere warto zmienic - skoro za wysoki nie jestes to znacznie bedzie ci moto lepiej skręcało pewnie sie mniej bedziesz musiał z nim siłować
jeździsz w zbroi ? mi betonuje łapy jak załoze cokolwiek co ciasno opina ręce - wystarczy ciasniejsza bluza i juz mam betony, wiec dobieram tak ciuch żeby było luźno, niektóre zbroje maja tak ciasne paski że to masakra.
ustawieniami mozna sie bawić ale nie do konca bym tu szukał problemu
i jeszcze jedno - jak masz ustawione klamki ? powinny byc praktycznie poziomi do ziemi, duzo ludzi kieruje je w doł co jest błędem, ustaw sobie na poziomo jak tam nie masz, i pojeździj wtedy |
|
|
Royas |
Wysłany: Czw 19:12, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
"kliki "testowalem jak i przestawianie kierownicy
jestem osoba niska 1.70 moto kupilem z podwyzszana kierownica zastanawiam sie czy tu nie jest problem |
|
|
rrolek |
Wysłany: Czw 14:25, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
Witam
Lata temu w 520EXC pomogło mi zwiększenie tłumienia na odbiciu o ile pamiętam o 2 kliki. Ale to był inny motor i inny widelec.
Znowuż w DRZ kiera uspokoiła się gdy cofnąłem manetki około 5 cm za płaszczyznę wyznaczona przez osie widelca.
Pozdr
rr |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 11:54, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
odchylenie mam równo z widelcem wiec ok ale tez pochylałem i do przodu i do tylu ale pogarszało sprawę pojemność ta sama 250 tyle ze młodszy sprzęt i na wtrysku |
|
|
makiGS |
Wysłany: Czw 10:03, 18 Paź 2018 Temat postu: |
|
zgaduje, że zmieniłeś na większą pojemność moto. U mnie pomogło jak sam zacząłem grzebać przy settingu i sam pod siebie ustawiłem. Mam sxf 450 i ogólnie jest to moto ciężki do prowadzenia po lesie to nie zwinna 250. Pogrzeb jeszcze coś przy settingu, ewentualnie zwróć uwagę na odchylenie kierownicy, bo to też poprawiałem. |
|
|
Royas |
Wysłany: Czw 9:04, 18 Paź 2018 Temat postu: problem z betonowaniem rak |
|
hejka
od dłuższego czasu borykam się z problemem betonowania rak
problem zaczął występować od momentu gdy zmieniłem sprzęt
dałem sobie czasu gdyż myślałem ze muszę się przyzwyczaić, jeżdżę więcej
niż kiedykolwiek ale problem nie ustępuje zaczynam się doszukiwać w czym tkwi problem
w sprzęcie jest zamontowana podwyższana kierownica i sie zastanawiam czy
winna nie lezy po jej stronie ??
czekam na jakieś rady
kierownice przestawiałem
regulacja zawieszenia się bawiłem
ciśnienie w kole prawidłowe |
|
|