Autor |
Wiadomość |
barek253 |
Wysłany: Nie 11:27, 21 Paź 2018 Temat postu: |
|
tego nie sprawdzalem bo mam go wyjetego na stole na razie
prad zmienny miedzy dwoma zoltymi to 4.2v przy kreceniu rozrusznikiem
na zapalonym 15v z tym ze zolte sa polaczone do regulatora bo inaczej nie odpala
ale 15v to przeciez malo miedy nimi powinno byc przynajmniej 60?
na kazdym z osobna tez jest po 15v zmiennego na odpalonym ale to malo nie sadzicie tam powinny byc wartosci rzedu 60v???? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 8:26, 21 Paź 2018 Temat postu: |
|
mozna jeszcze zmierzyc między fazowymi ile jest napiecia prądu zmiennego |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 22:45, 20 Paź 2018 Temat postu: |
|
teoretycznie to że stator jest ok? a jak z opornością pinu 1 do masy? wychodzi ∞ ? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 15:22, 20 Paź 2018 Temat postu: |
|
Jest 2.0 ale co mi to mowi? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 9:15, 19 Paź 2018 Temat postu: |
|
Hej
na statorze zmierz rezystancję (między żółtymi) powinno być 1.53-2.07 (lub cos w pobliżu tego w zależności od temp otoczenia),
i jak dasz żółty pin 1 do masy (przy pomiarze rezystancji) ma wyjść ∞
serwisówka str 95 & 202
https://drive.google.com/file/d/0B2-8B_LViIenRWt0akZVY1g4RmM/view |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 6:51, 19 Paź 2018 Temat postu: 2008 450sxf brak ladowabia |
|
Mam problem z tym dziadem
A wiec tak na aku pokauje niby od 12.8 do 13.2v jak dodam gazu
Na 2 zoltych kablach z magneta miedzy nimi napiecie 4.2v na wypietych i kreceniu rozrusznikiem a 15.2v na wpietych i na zapalonym
Regulator podmienialem i dalej to samo
Gdy mierze na wypietych zoltych i na jednym z nich plus do masy to wgl nie ma napiecia czy tak ma byc?
Czy to oznacza ze uzwojenie iszkodzone? |
|
|