Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
karol556
Wysłany: Pią 17:32, 10 Sty 2020
Temat postu:
Problem rozważamy? Mam identyczne objawy jak dam minus na przekaźnik pompy moto odpali i działa do momentu zgaszenia po 2 sekundach przekaźnik puszcza i już nie odpali kolejny raz bez mostka
bob_son
Wysłany: Czw 18:41, 22 Lis 2018
Temat postu:
No widzisz bully dlatego ten temat jest dla mnie ciężki i nie mogłem za hu.... tego zrozumieć ale mamy jeszcze 2szt 350 w podobnym roczniku i zaczęliśmy testy krzyżowe robić - statory, kamputer itd bo przerycie całej instalacji nic nie dało i w końcu podmianka regulatora przyniosła efekt. Rozrusznik kręcił jak diabeł za każdym razem ale trzeba mieć na uwadze, że moto kiedyś zostało utopione i mogło coś się wtedy wydarzyć. Zamówiłem regulator, jak tylko przyjdzie zamontuje i dam znać czy faktycznie diagnoza była trafna.
bully
Wysłany: Czw 13:18, 22 Lis 2018
Temat postu:
nie chce krakać ale to raczej nie to. owszem regulator steruje pracą przekaźników, gdy tylko pojawi się napięcie na cewkach statora, czyli jak zakrecisz, a jako że kręcisz tak samo kopką jak i rozrusznikiem ....
MOże być żez spada mocno napięcie podczas pracy rozrusznika, albo rozrusznik nie kreci wału (bendiks)
Gość
Wysłany: Czw 9:05, 22 Lis 2018
Temat postu:
Witam
Temat raczej rowiąząny, piszę raczej bo czekam na regultor napięcia. Tak jak kolega henio12323 słusznie pokierował skupiłem się na temacie wzbudzenia i okazuje się faktycznie, że odpowiada za nie regulator napięcia. Temat nie opiera się na uruchomieniu pompy tylko głównego przekaźnika za którego uruchomienie odpowiada właśnie regulator poprzez kabelek koloru czarnego z białym paskiem. Dlaczego przy kopniaku uruchamiał się odrazu ? myślę że podczas kręcenia rozrusznikiem powstaje jakiś spadek napięcia który nie uruchamia pewnej funkcji w regulatorze np. przekaźnika ( miałem tak samo w aucie). Gdyby coś się zmieniło dam znać ale na tą chwilę bardzo dziękuję za cenne informacje
henio12323
Wysłany: Czw 0:36, 01 Lis 2018
Temat postu:
kiedys przerabiałem temat, nie pamietam dokładnie trzeba by schematy posledzić
dziwne że czy kopka czy starter to powinien miec ten sam "stan"
z tego co kojarze to jest jeden przewód on idzie w instalacji w takim owiniętym " kikucie" warto tą tasme rozebrac zobaczyc czy to nie jest zalane, koloru nie pamietam - ale na schemacie łatwo znaleźć rozdziela sie na 4 - jeden koniec idzie do wtyczki diagnostycznej, jeden do regulatora napięcia, jeden do przekaźnika i jeden do modułu - całe wzbudzenie odbywa sie przez regulator - moze on byc problemem ale działało by to tak samo kopka/ rozrusznik wiec raczej odpada. a wyzwala sygnał chyba moduł od czujnika połozenia wału
bob_son
Wysłany: Śro 19:06, 31 Paź 2018
Temat postu: exc 350 wtrysk problem z odpalaniem
Witam
Mam problem z odpalaniem exc 350 z 2013r - wtrysk. Problem jest tylko przy odpalaniu rozrusznikiem gdyż nie za każdym razem po naciśnieciu przycisku startera uruchamia się pompa paliwa ( rozrusznik kręci) a wystarczy ruszyć delikatnie kopką i pompa startuje odrazu. Z kopki pali od strzała i z rozrusznika też ale pod warunkiem że wystartuje pompa w zbiorniku. Oczywiście problem nie jest stały czasami pompa uruchamia się odrazu a czasami trzeba bujnąć kopką żeby pompa ruszyła i już. Przeryłem całą instalację i układ paliwowy, wymieniłem przekaźnik i zamieniałem komputer od innego exc 350. Moje pytanie jest takie co odpowiada za wzbudzenie sygnału pompy skoro przy kopce za każdym razem pompa startuje? może ktoś ma jakiś pomysł bo mi ręce opadają.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin