Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:17, 04 Lis 2018 Temat postu: |
|
bajki jakies |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Nie 14:32, 04 Lis 2018 Temat postu: |
|
Spotkałem się również ze zdaniem ze pogięty dyfuzor może powodować uszkodzenie silnika, ze odbita fala w czasie rezonansu uszkadza okna w cylindrze tłok itd |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 20:28, 01 Lis 2018 Temat postu: |
|
ciezko to przeliczac i porównywać, bo generalnie im wydech dłuzszy/ mnejszy tym poprawic sie moze moment obrotowy - taka wgniotka zmniejsza komore - ale wprowadza jakies zawirowania pewnie wiec bardziej jest na minus niz na plus.
ale jak wspomniałem - 90% uzytkowników nawet sporej wgnioty nie poczuje nawet
tak dyfuzory tuningowe są "liczone" pod daną partie obrotów - nie da sie zrobic uniwersalnego, najblizej usrednionej jazdy jest ten fabryczny. sa np FMF gnraly które poprawiają dół. |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Czw 20:04, 01 Lis 2018 Temat postu: |
|
Tez właśnie tak właśnie mi się wydawało, a za sam moment od dołu odpowiada chyba bardziej pojemność oraz zawór wydechowy, jeśli ktoś ma inne zdanie niech mnie poprawi:) A jak sprawa wyglada jeśli chodzi o dyfuzory tuningowe i seryjne.? Czy taki dyfuzor może zmienić moment obrotowy na niskich obrotach? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 17:28, 01 Lis 2018 Temat postu: |
|
bardziej moc na wysokich - ale czy to jest zauwazalne - miałem troche wgniotek po wyprostowaniu osobiscie róznicy nie czuje ale pewnie dobry zawodnik cos by zauwazył. |
|
|
robert12357 |
Wysłany: Czw 15:18, 01 Lis 2018 Temat postu: Wgniecenia na dyfuzorze, a charakterystyka silnika |
|
Jakie są Wasze doświadczenia? Jak bardzo kilku centymetrowe wgniotki zmieniają sposób oddawania mocy. Motor traci moment na niskich obrotach czy raczej traci moc na wysokich ? |
|
|