Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dario1234
Wysłany: Czw 17:52, 27 Gru 2018
Temat postu:
W końcu doszedł kabel. Tps ustawiłem wg. serisowki i opisu z advrider. com.
Mapy wgrałem Akarpove pod przeloty. Następnie zmodyfikowalem je wg. tego opisu. Na luzie inne moto, inna reakcja na gaz. Nie wiem jak w praktyce bo oddałem obręcze i piasty do lakierowania.
https://advrider.com/f/threads/code-orange-building-up-three-and-a-half-690rs.666269/#post-15358449
Odbiorę kółka to będę testował
henio12323
Wysłany: Czw 20:24, 29 Lis 2018
Temat postu:
popytaj ile zawołaja w okolicznym serwisie ktma za ustawienie TPSów - powiem ci ze uratowałem kilka ktmów regulacją tpsa ( gdzioe fabrycznie w zasadzie sie nie powinno tez kręcic bo sruba jest zalepiona i zablokowana ) a to odpowiada za wysokosc obrotów, klient miał tez problem duzy z paleniem - na zimno trzeba było 15 sekund trzymac rozrusznik, teraz odpala od strzała - niby tpsy mozna nastawiać mierząc napięcie ale komp ktma jest łatwiejszy w odpowiednim ustawieniu - ma miedzy innymi procedure 10 odkręceń gazu po kazdej regulacji - nie zawsze gołe ustawienie tpsa bedzie takie samo po kilku przegazówkach
dario1234
Wysłany: Czw 19:53, 29 Lis 2018
Temat postu:
Tydzień temu zamówiłem przewód na portalu w Zjednoczonym Królestwie. Czekam cierpliwie. W międzyczasie po kolejnym resecie 15 min. moto zaczęło pięknie pracować. Trzyma obroty na zimnym ok 2000 potem jakieś 1700 1800. Żadnego przygasania etc. Pogoda słaba więc udało mi się zrobić raptem z 50 km koło komina. Jak będzie przewód to sprawdzę od niczego te TPSy,
Jeszcze się podzielę ciekawym doświadczeniem, może komuś pomoże. Mylem moto w weekend myjką cisnieniową. Nigdy nie przesadzam z laniem na silnik etc. ale zawsze prysne tu itam. Po myciu zciągalem dekiel sprzęgła żeby podmienić dzwigienke wybieraka biegów. Fuks straszny bo zauważyłem że spod okrągłego dekielka w głównej pokrywie sprzęgła wdarła się woda, nie dużo ale jednak. Skonczyloysie płukaniem i wymianą oleju.
Pozdrawiam
dario1234
Wysłany: Sob 7:57, 17 Lis 2018
Temat postu:
Ludzie pomóżcie proszę.
Naprawdę nie ma nikogo na forum z okolic wawy że sprawdzonym przewodem do tune ecu? Ja za cholere nie mogę się połączyć swoim robionymi na bazie vscan VAG kkl. Ustawienia portu posprawdzane 10 razy. Zanim zacznę szukać dalej chciałbym wykluczyć kabel.
Może ktoś ma na sprzedaż.
Pomocy.
dario1234
Wysłany: Wto 14:36, 13 Lis 2018
Temat postu:
Hej,
jeszcze raz dzięki za odpowiedź. Stan aktualny jest następujący. Kupiłem silnik z 2011r. Wsadziłem do dziobala. Zagadał od pierwszego. Jedynie obroty miał nieco podwyższone. Na starym silniku miałem przy zimnym ok. 2000 z tendencją na minus. W tym było 2500 z tendencją na plus. Po czarach ogólnie znanych: kręcenie manetką i reset 15 min, są wolne obroty ok 2000 z tendencją na plus. I tu kilka pytań.
-Czy wolne obroty w tych silnikach da się jakoś ustawić np. w tune ecu, czy jest to wypadkowa ustawienia czujników TPS itp.?
- Czy ktoś z okolicy Warszawy posiada kabel do tune Ecu na wypożyczenie -
odwdzięczę się.
- Co w ustawieniach można/warto jeszcze sprawdzić po wymianie silnika.
Mam lekką obawę że coś w mim moto było grzebane. Kupiłem go w maju, gość mnie trochę oszukał, ale nie będę tego opisywał, karma wróci. Po tysiącu km. silnik padł (wypłukał go dobry olej). W komorze cylindra kupa śmieci się zrobiła jakby wstązki silikonu cieniutkie, może z jakiegoś motodoctora, a sam cylinder porysowany.
Zauważyłem też że wkręty mocujące czujnik po prawej stronie obudowy przepustnicy były luzowane (uszkodzony żółty lakier). Może poprzedni właściciel chciał podciągnąć ledwo ciągnący silnik. Nie wiem. Chciałbym uniknąć sytuacji żeby zaszkodzić nowemu silnikowi, a ten pracuje b. ładnie-przebieg niecałe 8000km.
Olej oczywiście zalałem najpierw 10w60 motula jak troszkę pochodził to zlałem i zalałem motorexem, filtry też new oczywiście.
Znalazłem tutorial o kalibracji napięć czujników:
forum.super-moto.pl/topic33590-strojenie-przepustnicy-ktm-lc4-690-sm-tps-sensor-falowanie-obrotow.html
Ktoś ćwiczył-ma to sens?
Za wszystkie sprawdzone rady z góry dziękuję.
No i ten kabelek pożyczy ktoś za flaszkę??
Pozdrawiam
Dario
henio12323
Wysłany: Wto 13:15, 06 Lis 2018
Temat postu:
najlepiej wgrac mape taka jaka jest przy czesciach dolotowych i wydechowych, ten silnik jest upuierdliwy ma dosc mała samo adaptacje, inny wydech i juz motocykl kiepsko jeździ, zwłaszxcza sa problemy z wolnymi obrotami wiec najlepiej jak najmniej ingerencji
dario1234
Wysłany: Wto 12:02, 06 Lis 2018
Temat postu:
Dzieki za odpowiedź.
Nurtuje mnie jedno. MÓj dziobal jest z końca 2008 roku. Silnik który mam na oku pochodzi z 2011 roku - prawdopodobnie z SM. Z zewnątrz identyczny: LC4 z jedną świecą.
Pytanie co z mapami. Próbować wgrywać np. z SM czy zostawiać to co jest. Zasilanie (wtrysk) airbox etc, zostaje z dziobala.
henio12323
Wysłany: Pią 15:08, 02 Lis 2018
Temat postu:
z tego co kojarze to wszystko to samo - jak masz jakies watpliwosci mozna sobie poodpalac katalogi częsci i poszperać porównujac numery częsci, mechanicznie powinno byc to samo, mogą bnyc jakies drobne modyfikacje ale wszystko na plus
dario1234
Wysłany: Pią 14:10, 02 Lis 2018
Temat postu: Przekładka silnika 690 supermoto
Witam wszystkich serdecznie,
Mój 690 supermoto 2008, zaczął dość mocno tłuc. Po wyjęciu silnika i zdjęciu cylindra okazało się że korba ma dość duży luz na Dolnym łożysku. Początkowo myślałem o naprawie ale koszty będą niemałe. Na portalu znalazłem silnik lc4 z 2011 z małym przebiegiem i gwarancją rozruchową.
Pytanie do speców czy ten silnik miał jakieś zmiany w porównaniu z tym z dziobala 2008 . Chciałbym przełożyć jeden do jeden bez kombinacji. Po zdjęciach widać że to Ra sama jednostka, ale może jest coś co trzeba sprawdzić. Proszę o poradę jeśli ktoś ma doświadczenie w tej materii.
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin